گیلانی: می خواهیم با مقام دوم به ایران برگردیم، در پی حل مشکل غذا هستیم

به گزارش وبلاگ ساعتچی، سرپرست تیم هندبال جوانان دختر ایران ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند در مسابقات قهرمانی آسیا رتبه دوم را کسب کند.

گیلانی: می خواهیم با مقام دوم به ایران برگردیم، در پی حل مشکل غذا هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ ساعتچی، آزاده گیلانی بعد از ملاقات تیم هندبال جوانان دختران مقابل هند گفت: این دوره از بازی ها در سطح بالایی برگزار می گردد و همه تیم ها برای قهرمانی آمدند. در اولین بازی با میزبان بازی ها یعنی قزاقستان روبرو شدیم و متاسفانه نتوانستیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم، چون حریف از شرایط میزبانی برخوردار بود ضمناًً خیلی از بازیکنان اولین بار بود که در مسابقات بین المللی حضور داشتند و کم تجربه ظاهر شدند.

وی اشاره نمود: امروز نیز با هند بازی کردیم که تیم یکدست و خوبی بود و دیروز ازبکستان را شکست داد. تمام تلاشمان این بود که در این بازی نتیجه بگیریم و این اتفاق رقم خورد. کادر فنی خیلی زحمت کشید و تمرینات و جلسات خوبی داشتیم و امیدواریم فرایند پیروزی تداوم داشته باشد تا بتوانیم با کسب مقام به ایران برگردیم.

سرپرست تیم هندبال جوانان دختران، درباره بازی بعدی با تایلند گفت: هیچ تیمی اینجا فقط شرکت نماینده نیست و با توجه به اینکه قرار است تیم های اول و دوم در مسابقات جهانی حضور داشته باشند، همه از انگیزه بالایی برخوردار هستند و تدارک خوبی برای این بازی ها دیده اند. امیدوارم تایلند را هم شکست دهیم و راستا مان را ادامه دهیم.

گیلانی درباره انتقاداتی که نسبت به کیفیت غذا و ماسک نزدن بعضی از عوامل مسابقات و عدم وجود توپ به مقدار کافی وجود داشت، یادآور شد: سعی می کنیم که تیم کمتر دچار حاشیه گردد. بابت غذا مشکلاتی داریم، ذائقه ایرانی ها با غذا هایی که اینجا سرو می نمایند خیلی هم خوانی ندارد اگر لازم باشد غذای بچه ها را خودمان تامین کنیم تا مسئله ای بوجود نیاید. درباره تست PCR نیز باید بگویم که از ما یک روز در میان تست گرفته می گردد ولی آنهایی که به عنوان داوطلب به ما اضافه می شوند خیلی پروتکل ها را رعایت نمی نمایند امیدوارم این مشکل رفع گردد و کرونا دامن گیر تیم ها نگردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گیلانی: می خواهیم با مقام دوم به ایران برگردیم، در پی حل مشکل غذا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیلانی: می خواهیم با مقام دوم به ایران برگردیم، در پی حل مشکل غذا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید