پایش پیشنهادهای دستگاه های اجرایی برای سفر دوم رئیس جمهور

به گزارش وبلاگ ساعتچی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: پیشنهادهای اولیه دستگاه های اجرایی برای سفر دوم رئیس جمهور، احصا و پایش می گردد.

پایش پیشنهادهای دستگاه های اجرایی برای سفر دوم رئیس جمهور

عباس زاده در جلسه آنالیز پیشنهادات دستگاه های اجرایی برای دور دوم سفر رئیس جمهور، گفت: بنابه برنامه ریزی های اجرا شده، تمامی پیشنهادات دستگاه های اجرایی برای دور دوم سفر، دریافت و جمع بندی شده است.

او اضافه نمود: جلسات تخصصی ویژه آنالیز این پیشنهادات با موضوع معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری به مرور برگزار می گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: پیشنهادات استان برای سفر رئیس جمهور، نتیجه آنالیز موارد پیشنهادی دستگاه ها است که تا یکی دو هفته دیگر نهایی خواهد شد.

او سفر های استانی را از اقدامات شاخص دولت سیزدهم عنوان کرد و اظهار کرد: سفر های استانی به منظور احصای مسائل و نیازمندی های هر استان و شناسایی ظرفیت های منطقه ای در راستای رشد و توسعه صورت می گیرد.

عباس زاده تأکید کرد: اقدام قابل تحسین و ویژه رئیس جمهور، سفر به 31 استان در یک سال بود که رکورد سفر های استانی را هم شکست.

او با اشاره به این که خراسان جنوبی در دور اول سفرها، سومین استان مقصد سفر ها بود، عنوان کرد: برنامه این است که در این دور از سفر ها هم خراسان جنوبی جزو اولین استان های مقصد سفر رئیس جمهور باشد که در آینده نزدیک رقم می خورد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: هدف از اجرای دور دوم سفرها، آنالیز روند اجرای مصوبات سفر اول، احصای نقاط ضعف و برطرف موانع اجرایی مصوبات سفر اول است.

عباس زاده ادامه دادد: هدف ما این است که برای سفر دوم هم مصوبات تازهی در راستای توسعه استان داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: به همین دلیل مصوبات سفر اول را پایش نموده و موانع اجرای آن ها را احصا می کنیم تا روند اجرا را شتاب ببخشیم.

او با اشاره به این که در دور اول سفر ها به جهت این که خراسان جنوبی، جزو اولین استان های مقصد بود، آنالیز های دقیقی برای تدوین مصوبات صورت نگرفته بود، اظهار کرد: تمام کوشش ما بر این است که مصوبات تازه و کارشناسی شده ای برای سفر دوم داشته باشیم.

وبلاگ ساعتچی خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پایش پیشنهادهای دستگاه های اجرایی برای سفر دوم رئیس جمهور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایش پیشنهادهای دستگاه های اجرایی برای سفر دوم رئیس جمهور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید