نوری: دانش آموزان به طور طبیعی گاهی انتقاداتی دارند ، باید در هر شرایطی جوابگوی تمام سؤالات و شبهات دانش آموزان باشیم

به گزارش وبلاگ ساعتچی، وزیر آموزش و پرورش به حوادث اخیر کشور و توسعه دامنه آن به مدارس و درگیر شدن دانش آموزان با این حوادث واکنش نشان داد.

نوری: دانش آموزان به طور طبیعی گاهی انتقاداتی دارند ، باید در هر شرایطی جوابگوی تمام سؤالات و شبهات دانش آموزان باشیم

به گزارش وبلاگ ساعتچی، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در خصوص حوادث اخیر که در کشور اتفاق افتاده و صحبت های رئیس جمهور مبنی بر گره گشایی ذهنی دانش آموزان و جوابگویی به شبهات آنها، به واسطه مدیران و معلمان گفت: دانش آموزان به طور طبیعی در تمام زمان ها سوالات و ابهامات داشته و گاهی انتقاداتی دارند.

وزیر آموزش و پرورش تاکید نمود: آنچه مسلم است، ما باید فرصت را برای آنها فراهم کنیم و در هر شرایطی جوابگوی تمام سوالات و شبهات دانش آموزان باشیم.

عضو کابینه دولت سیزدهم در ادامه تاکید نمود: در حوادث اخیر باید با دانش آموزان به صورت متقن و مستدل و بر اساس آیین و ادله محکم گفتمان داشت و جوابگوی سوالات آنها باشیم قطعا آنها هم این موضوعات را به خوبی ارزیابی خواهند کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "نوری: دانش آموزان به طور طبیعی گاهی انتقاداتی دارند ، باید در هر شرایطی جوابگوی تمام سؤالات و شبهات دانش آموزان باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری: دانش آموزان به طور طبیعی گاهی انتقاداتی دارند ، باید در هر شرایطی جوابگوی تمام سؤالات و شبهات دانش آموزان باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید