مدعیان وزن 97 کیلو مصاف سختی برای دوبنده تیم ملی دارند

به گزارش وبلاگ ساعتچی، مجتبی گلیج مدعی وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد در مورد اردوهای تیم ملی گفت: وزن 97 کیلوگرم سنگین ترین وزن به لحاظ رقابتی در تیم ملی است و 4 کشتی گیر خوب در این وزن حضور دارند که همه توانایی کسب سهمیه را دارند.

مدعیان وزن 97 کیلو مصاف سختی برای دوبنده تیم ملی دارند

وی گفت: تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می کنیم و کادر فنی نیز برای ما وقت می گذارد و قدردان زحمات آنها هستیم.

گلیج در مورد شرایط قرنطینه گفت: شرایط خاصی است و باید از اردو خارج نشویم و کمی تحمل آن سخت است اما نگاه ما حضور در تیم ملی و کسب افتخار است و برای آن همه سختی ها را تحمل می کنیم.

وی ادامه داد: از لحاظ تغذیه و شرایط اسکانی شرایط خوب است و فرایند تمرینات و آمادگی جسمانی کشتی گیران نیز روز به روز بهتر می شود.

دارنده 2 مدال طلای زیر 23 سال جهان شرح داد: با توجه به اینکه کادر فنی تصمیم بر برگزاری انتخابی دارد و ما نیز به آنها اعتماد داریم تمرینات خود را با جدیت بالایی برگزار می کنیم و منتظر هستیم نحوه انتخاب کشتی گیران در این وزن به چه صورت خواهد بود.

وی ادامه داد: تجربه لازم را در رده سنی بزرگسالان دارم و چند سالی است که در این رده کشتی گرفته ام و سال گذشته نیز در قهرمانی آسیا در کشور هند صاحب مدال طلا شدم.

این کشتی گیر مازنی تیم ملی در سرانجام اعلام نمود: تمام تمرکز و تلاش من و همه کشتی گیران حضور در المپیک و کسب مدال در آن است و هدف همه ما افتخارآفرینی و اهتزاز پرچم مقدس ایران در میادین مهم بین المللی است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مدعیان وزن 97 کیلو مصاف سختی برای دوبنده تیم ملی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدعیان وزن 97 کیلو مصاف سختی برای دوبنده تیم ملی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید