لزوم حضور سمن های حامی حیوانات در مناقصات نگهداری از سگ های بدون صاحب

به گزارش وبلاگ ساعتچی، رئیس شورای شهر تهران از سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه حیوانات دعوت کرد تا در خصوص نگهداری از سگ های بلاصاحب به شهرداری یاری نمایند.

لزوم حضور سمن های حامی حیوانات در مناقصات نگهداری از سگ های بدون صاحب

محسن هاشمی در گفت وگو با وبلاگ ساعتچی، در خصوص چرایی استفاده از پیمانکار بدسابقه در امر نگهداری سگ های بی صاحب در سازمان ساماندهی مشاغل گفت: جمع آوری سگ ها، موضوعی نیست که پیمانکار فعال زیادی داشته باشد؛ بگونه ای که حتی دیده شده وقتی شرکت ساماندهی مشاغل مناقصه ای برای جذب پیمانکار برگزار می نماید، تعداد پیمانکاران متقاضی آنقدر کم است که حتی مجبور می شوند با پیمانکار قبلی که شاید سابقه خوبی هم نداشته باشد، همکاری نمایند.

وی با بیان اینکه باید بخش خصوصی در زمینه حیوانات شهری فعال تر گردد، گفت: ضروری است از سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه حیوانات دعوت کرد تا در خصوص نگهداری سگ های بلاصاحب به شهرداری یاری نمایند.

هاشمی ادامه داد: پیشنهاد می گردد که سمن های فعال در حوزه حمایت از حیوانات و به خصوص سگ ها با تشکیل شرکت و طی کردن مراتب قانونی در مناقصات شرکت نمایند تا حداقل پیمانکارانی که کارشان بیشتر جنبه سودجویی دارد تا حمایت از حیوانات، از گردونه پیمانکاری شهرداری حذف شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "لزوم حضور سمن های حامی حیوانات در مناقصات نگهداری از سگ های بدون صاحب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم حضور سمن های حامی حیوانات در مناقصات نگهداری از سگ های بدون صاحب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید