عکس ، ماشین تازه لوکس ترین خودروساز چین

به گزارش وبلاگ ساعتچی، هونگچی New Energy، یک برند فرعی تحت برند هونگچی، گفت که سدان الکتریکی آینده هونگچی EH7 در 20 مارس در چین عرضه خواهد شد. EH7 قبلاً با کد E001 شناخته می شد.

عکس ، ماشین تازه لوکس ترین خودروساز چین

امیرمسعود عابدین: هونگچی یک برند لوکس متعلق به FAW است که در سال 1959 تاسیس شد و قرار است به وسیله BM Cars به صورت وارداتی به بازار ایران بیاید. سال گذشته، هونگچی کمپین All in New Energy خود را برای ترویج برقی شدن همه مدل ها گفت. به طور خاص، در سه سال آینده، این برند میخواهد 15 وسیله نقلیه نو برقی را روانه بازار کند که تمام سگمنت های بازار شامل بخش های A، B، C و D و بعلاوه خودروهای SUV و MPV را پوشش می دهد.

به طور کلی، هونگچی EH7 بر اساس پلتفرم FME این برند ساخته شده و شکل فست بک را به خود اختصاص داده است. نمای جلوی بسته با چراغ های جلوی تیز L مانند در دو طرف ادغام شده که بر هویت آن به عنوان یک خودروی الکتریکی تاکید می نماید. عناصر طراحی قابل توجه از جمله دستگیره درهای مخفی، رینگ های پنج پره همراه با کالیپر ترمز برمبو قرمز و سانروف پانوراما غایب نیستند.

شایان ذکر است که چراغ های عقب از 285 واحد LED تشکیل شده اند و در هنگام روشن شدن جلوه ای سه بعدی به نمایش می گذارند و بسیار مجذوب نماینده هستند.

این خودروی نو که به عنوان یک سدان میانه تا بزرگ واقع شده است، دارای ابعاد 4980/1915/1490 میلی متر با فاصله بین دو محور 3000 میلی متر است. علاوه بر این، مشتریان می توانند در مجموع شش رنگ بدنه بیرونی را انتخاب نمایند: سبز، بنفش، نقره ای، خاکستری، سفید و مشکی.

کابین خودرو از یک طرح رنگی متضاد سیاه و سفید استفاده می نماید که با صفحه نمایش دوگانه خمیده 6 اینچی، به علاوه نمایشگر 15.5 اینچی برای کیلومترشمار و صفحه نمایش مرکزی، با تراشه کوالکام اسنپدراگون 8155 همراه شده است. در عین حال، هدآپ دیسپلی با قابلیت واقعیت افزوده و قابلیت های رانندگی اتوماتیک نیز وجود دارد.

هونگچی EH7 در دو مدل RWD و AWD با بسته های باتری لیتیومی سه تایی عرضه شده به وسیله CATL در دسترس خواهد بود. در حال حاضر، ظرفیت بسته باتری به طور رسمی اعلام نشده است، اما یک رسانه چینی پیش تر گزارش داده بود که برد جامع به ترتیب 760 کیلومتر و 820 کیلومتر خواهد بود.

مدل RWD مجهز به یک موتور الکتریکی با حداکثر توان 340 اسب بخار قدرت است، در حالی که مدل AWD به موتورهای دوگانه جلو و عقب با حداکثر توان 270 اسب بخار و 337 اسب بخار قدرت مجهز شده است. علاوه بر این، حداکثر سرعت نسخه RWD به 190 کیلومتر بر ساعت محدود شده و شتاب 0 تا صد آن نیز 3.9 ثانیه خواهد بود.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ ساعتچی مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، ماشین تازه لوکس ترین خودروساز چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، ماشین تازه لوکس ترین خودروساز چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید