فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد تمدید شد

به گزارش وبلاگ ساعتچی، دانشگاه آزاد اسلامی با انتشار اطلاعیه ای اعلام نمود فرصت جذب اعضای هیئت علمی این دانشگاه تا هفتم مهرماه تمدید شد. پیشتر 31 شهریور 1401 آخرین مهلت اقدام برای استخدام در هیئت علمی این دانشگاه بود.

فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد تمدید شد

در اطلاعیه تمدید مهلت اقدام برای استخدام در هیئت علمی آمده که مرکز جذب و امور هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای نیل به اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه از نیروهای جوان متعهد و متخصص علمی براساس طرح آمایش آموزشی دعوت به همکاری نموده است.

فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد

در فراخوان جذبی که وب سایت دانشگاه آزاد منتشر نموده آمده که متقاضیان واجد شرایط تا خاتمه تابستان 1401 می توانند برای رسیدن به این جایگاه شغلی اقدام کنند. اگرچه این تاریخ نهایتا یک هفته بیشتر تا هفتم مهرماه تمدید شد. در این فراخوان آمده که:

  • به اطلاع می رساند با عنایت به شروع فراخوان دانشگاه آزاد اسلامی برای جذب هیئت علمی (به وسیله سامانه جامع دانشگاه www.sajed.iau.ir) و بعلاوه مصوبه ضوابط ویژه جذب برگزیدگان بنیاد ملی نخبگان شورای عالی انقلاب فرهنگی، برگزیدگان حمایت جذب در موسسات علمی بنیاد مطابق شیوه نامه تسهیلات جذب دانش آموختگان برتر دانشگاهی در موسسه های علمی طرح شهید دکتر شهریاری، در اولویت جذب قرار خواهند گرفت.
  • قابل ذکر است که به منظور جلوگیری از تاخیر در فرآیند آنالیز تقاضای استخدام فارغ التحصیلان مرد برگزیده طرح نظام وظیفه تخصصی (مربوط به بنیاد ملی نخبگان و مرکز تعاملات بین المللی) مطابق با شیوه نامه های مربوطه، امکان شرکت در فراخوان جذب اعضای هیئت علمی و طی همزمان مراحل انجام پروژه جایگزین خدمت، وجود دارد.
  • در این مدت فرایند آنالیز صلاحیت علمی و عمومی افراد انجام می گردد. لکن در صورت اتمام فرایند جذب و موافقت با استخدام، برای صدور حکم کارگزینی احتیاج به ارائه مدارک اتمام دوره مطابق قوانین خواهد بود.
  • با عنایت به فراهم شدن امکان جذب دانش آموختگان مقطع دکترای تخصصی مشمول وظیفه عمومی با استفاده از طرح مشمولین متخصص در دانشگاه آزاد اسلامی، افراد برگزیده تسهیلات بنیاد ملی نخبگان در صورت تمایل میتوانند جهت عضویت در هیئت علمی وظیفه رشته های مورد احتیاج، به سامانه جامع دانشگاه مراجعه و تقاضای جذب خود را ثبت کنند.

بعلاوه دانشگاه آزاد در اطلاعیه تمدید مهلت یادآور شد:

براساس این اطلاعیه، با عنایت به فراهم شدن امکان جذب دانش آموختگان مقطع دکتری تخصصی مشمول وظیفه عمومی با استفاده از طرح مشمولین متخصص در دانشگاه آزاد اسلامی افراد برگزیده تسهیلات بنیاد ملی نخبگان در صورت تمایل می توانند جهت عضویت در هیئت علمی وظیفه رشته های مورد احتیاج به سامانه جامع دانشگاه مراجعه و تقاضای جذب خود را ثبت کنند.

شرایط استخدام به عنوان هیئت علمی دانشگاه آزاد چیست؟

در دستورالعمل جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد که در سال 1398 تصویب شده شرایط احراز این پست چنین تعریف شده:

  • مدرک تحصیلی مورد احتیاج برای شرکت در فراخوان جذب در تمامی رشته ها اعلام احتیاج شده دکتری تخصصی است.
  • ثبت نام دارندگان مدرک کارشناسی ارشد در گروه هنر در رشته های فاقد سرفصل مصوب دوره دکتری در کشور که در سامانه جذب به آن رشته ها اعلام احتیاج شده است، بلامانع است.
  • ثبت نام دارندگان مدرک کارشناسی ارشد یا دانشجویان دکتری در رشته های پرستاری، مامایی، هماتولوژی و اتاق عمل، مشروط به نداشتن تعهد خدمت متقاضیان به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بلامانع است.
  • شرط سنی برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد حداکثر 30 سال و برای دارندگان مدرک دکتری تخصصی حداکثر 40 سال است.
  • برای متقاضیان زیرگروه پزشکی شرط سنی برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و دانشجویان دوره دکتری تخصصی حداکثر 35 سال و برای دارندگان مدرک دکتری تخصصی حداکثر 45 سال در نظر گرفته شده.
  • تبدیل شرایط کارکنان دانشگاه به هیئت علمی امکان پذیر است.
  • بعلاوه باید رشته تحصیلی متقاضی در دو مقطع آخر تحصیل همخوانی داشته باشد.
  • رشته و گرایش تخصصی متقاضی با رشته مورد احتیاج مندرج در سامانه جذب دانشگاه همخوانی داشته باشد.

انواع آگهی مشاغل را در وبلاگ ساعتچی ببینید

***

اخبار استخدام را در بلاگ وبلاگ ساعتچی بخوانید

منبع: بلاگ دیوار

به "فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید