خبرنگاران کلاس های دانشگاه علوم پزشکی مشهد الکترونیکی برگزار می شود

به گزارش وبلاگ ساعتچی، مشهد- خبرنگاران- معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در شرایط شیوع بیماری کرونا به منظور حفظ سلامتی دانشجویان آموزش ها از حالت کلاسیک خارج شده و به سوی آموزش الکترونیک تغییر راستا داده است.

خبرنگاران کلاس های دانشگاه علوم پزشکی مشهد الکترونیکی برگزار می شود

به گزارش روز سه شنبه دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر فریبرز ثمینی افزود: در جلسات متعدد وبیناری معاونان آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور تصمیم براین شد که بیشتر دروس تئوری به صورت مجازی ارائه شود و بستر لازم برای این کار نیز در دانشگاه علوم پزشکی مشهد فراهم است.

وی ادامه داد: برای دروس عملی نیز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و موازین بهداشتی از روش های حضوری استفاده می شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برای امتحانات نیز سعی بر این است امتحانات درس های عملی به صورت حضوری و درس های تئوری نیز به صورت مجازی برگزار شود.

وی افزود: شروع سال تحصیلی فرصت مغتنمی است که دانشگاهیان با تکیه بر ارزش های والای اسلامی، علمی و اخلاقی همچون همیشه بر قله های علم و عمل بدرخشند.

دکتر ثمینی ادامه داد: رسالت دانشگاه فراهم کردن بستر مناسب و بهینه کردن فرآیند تولید علم، تربیت متخصصان و افراد کارآمد و متعهد است.

وی گفت: افزایش سرمایه های اجتماعی و تعالی اخلاق با شناخت دقیق فرآیندها و گذر صحیح از راستا آموزشی و پژوهشی مهمترین رسالت دانشگاه ها محسوب می شود و دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در راستا تربیت متخصص از موفقیت های چشمگیر برخوردار است.

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: کسب رتبه های برتر در کشور در حوزه آموزش و پژوهش از افتخارات این دانشگاه است علاوه براین باید برای مرجعیت علمی و رسیدن به دانشگاه نسل سوم تلاش های بسیار انجام شود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کلاس های دانشگاه علوم پزشکی مشهد الکترونیکی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کلاس های دانشگاه علوم پزشکی مشهد الکترونیکی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید