طرح های تجاری سازی حوزه پژوهش و فناوری معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد حمایت ویژه می شوند

به گزارش وبلاگ ساعتچی، مدیرعامل صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه آزاد گفت: برای حمایت ویژه از طرح های تجاری سازی حوزه پژوهش و فناوری معاونت علوم پزشکی، صندوق تمام ظرفیت های خود را به کار خواهد گرفت.

طرح های تجاری سازی حوزه پژوهش و فناوری معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد حمایت ویژه می شوند

عسکری غلامزاده مدیرعامل صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه وبلاگ ساعتچی درباره برنامه اصلی و مورد تمرکز این صندوق برای سال 1401 به ویژه درمورد هزینه ها و تامین اقتصادی بیان نمود: از آنجایی که سفر های استانی از ابتدای تاسیس این صندوق تا به امروز باعث شده تا ورودی طرح ها به فراخوان های صندوق با رشد چندبرابری روبرو شود لذا قصد داریم این سفر ها را برای شبکه سازی، هم افزایی و تبادل تفاهم نامه همکاری ادامه دهیم.

غلامزاده گفت: یکی دیگر از برنامه های سال جاری برای صندوق دانشگاه آزاد ایجاد دفاتر نمایندگی صندوق در استان هاست. بعلاوه فراهم کردن بستر تامین منابع مورد احتیاج تبدیل ایده به نمونه اولیه برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و شکوفا کردن واحد های برون مرزی دانشگاه را در برنامه های خود داریم.

مدیرعامل صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی وام کارآفرینی خرد برای فارغ التحصیلان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی را از دیگر برنامه ها دانست و ادامه داد: قرار است سرمایه ثبتی صندوق از محل آورده سهامداران تا 2500 میلیارد ریال افزایش یابد.

وی با اشاره به برنامه های صندوق برای حمایت ویژه از طرح های تجاری سازی حوزه پژوهش و فناوری به ویژه در حوزه علوم پزشکی مطرح نمود: در ملاقات با مدیرکل توسعه پژوهش، فناوری و نوآوری و مدیر مراکز رشد و تحقیقاتی معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی آمار دستاورد های فناورانه و تجاری سازی شده معاونت علوم پزشکی و خلاء های این حوزه ارائه و تبیین شد.

غلامزاده توضیح داد: با توجه به فعالیت 10 مرکز رشد تخصصی علوم پزشکی در اقصی نقاط کشور باید توجه ویژه صندوق به طرح های ارسالی از سوی این شرکت ها معطوف شود. از این رو جهت حمایت ویژه از طرح های تجاری سازی حوزه پژوهش و فناوری معاونت علوم پزشکی، صندوق تمام ظرفیت های خود را به کار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "طرح های تجاری سازی حوزه پژوهش و فناوری معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد حمایت ویژه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های تجاری سازی حوزه پژوهش و فناوری معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد حمایت ویژه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید