شرایط فراوری برای تعاونگران آسان تر می گردد

به گزارش وبلاگ ساعتچی، خبرگزاری خبرنگاران- معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تعاونی ها را تسهیل کننده فعالیت مردم در عرصه اقتصاد دانست.

شرایط فراوری برای تعاونگران آسان تر می گردد

به گزارش وبلاگ ساعتچی و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تعاونی ها را تسهیل کننده فعالیت مردم در عرصه اقتصاد دانست.

مهدی مسکنی در ملاقات با مسئولان تشکل های تعاونی غرب استان تهران و شهریار اضافه نمود: فرآیند رشد و توسعه اقتصادی به وسیله تسهیل فعالیت های اقتصادی مردمی به ویژه دربخش تعاون امکان پذیر است.

وی اضافه نمود: مطابق با اسناد بالادستی، سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی تا 25 درصد قابل ارتقاء است.

معاون امور تعاون تاکید نمود: دستیابی به این هدف با ارائه خدمات تسهیل گرانه به مردم در فعالیت اقتصادی و پشتیبانی تشکل های تعاونی در فراهم کردن شرایط بهتر فراوری برای مردم در رسته های مختلف اقتصادی امکان پذیر می گردد.

مسکنی گفت: روح تعاون در طول دهه ها فعالیت اقتصادی مردم در منطقه ها مختلف کشور وجود داشته است و مجموعه حاکمیتی تعاون اعم از معاونت تعاون، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تعاونی روستایی با هم افزایی گسترده و پرهیز از فرآیند های پیچیده، با مشارکت نهاد های اجتماعی محلی وظایف حاکمیتی و حمایتی خود را برای حمایت از فعالیت های اقتصادی مردمی به اجرا درآورند.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در اسناد قانونی تدابیر و حمایت هایی برای تعاونگران در آسان سازی شرایط فراوری و موضوع معافیت های اقتصادیاتی در نظر گرفته شده است، یکی از رویکرد های معاونت تعاون، تحقق واقعی این حمایت هاست.

مسکنی، حضور تشکل های تعاونی در شهرستان شهریار و غرب استان تهران را مزیتی مهم برشمرد و گفت: تعاونگران و فعالان اقتصادی شهریار الگویی برای رشد منطقه ای هستند. فعالیت های اقتصادی بخش کشاورزی، باغداری، دام و طیور در سطح گسترده و با بهره مندی از فناوری های تازه و با تاکید بر رعایت بهداشت، سلامت و فراوری محصولات سالم در این شهرستان وجود داشته است.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید نمود: تشکل ها با اتکا به پتانسیل های مردمی در ارتقای نقاط قوت، برطرف نقاط ضعف و گره گشایی از مسائل، فراهم سازی منابع اقتصادی و امکانات فراوری نقش مناسبی ایفا نموده اند.

البرز محمدی مدیرکل دفتر تعاونی های فراوریی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست راه حل های تخصصی برون رفت از مسائل موجود را تبیین کرد.

مدیران تشکل های تعاونی شهریار نیز اقدامات، دستاوردها، چالش های موجود و راه حل های توسعه فعالیت ها را تشریح کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "شرایط فراوری برای تعاونگران آسان تر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط فراوری برای تعاونگران آسان تر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید