سامسونگ سکوت خود را شکست!

به گزارش وبلاگ ساعتچی، تی ام رو، رئیس بخش گوشی های هوشمند سامسونگ، سکوت خود را درمورد برنامه های این شرکت برای گلکسی AI پس از توقف خدمات رایگان آن در سال 2025 شکست.

سامسونگ سکوت خود را شکست!

به گزارش زومیت، طبق گزارش ET Telecom، سامسونگ تأیید نموده که با وجود سرمایه گذاری عظیمی که برای توسعه هوش مصنوعی گلکسی AI اجرا شده است، قابلیت های آن فقط تا سال 2025 برای مشتریان رایگان خواهد بود.

سؤالی که در فکر همه وجود دارد این است که پس از اتمام دوره رایگان گلکسی AI در سال 2025 چه اتفاقی خواهد افتاد. به نظر می رسد که حتی سامسونگ هم جواب دقیق این سؤال را نمی داند.

تی ام رو ادعا می نماید که سامسونگ هنوز هیچ تصمیمی درمورد ساختار نسخه اشتراکی Galaxy AI پس از سال 2025 نگرفته است. با این حال، او اشاره نمود که برنامه هایی برای معرفی قابلیت های اختصاصی و قوی تر هوش مصنوعی به گوشی سامسونگ برای ارائه به مشترکین پولی وجود دارد.

تی ام رو می گوید: بر اساس تجزیه و تحلیل ما، نیازها به هوش مصنوعی فرق دارد. مشتریانی وجود خواهند داشت که از قابلیت های هوش مصنوعی به صورت رایگان استفاده می نمایند. از طرف دیگر، ممکن است مشتریانی داشته باشیم که ویژگی های قدرتمندتری را بخواهند و حتی حاضر باشند برای آن هزینه پرداخت نمایند. بنابراین ما تمام این عوامل را در تصمیمات آینده خود در نظر خواهیم گرفت.

سامسونگ بیش از یک سال فرصت دارد تا برای آینده فناوری تازه خود تصمیم بگیرد. در همین حال، تی ام رو تصویری از گلکسی AI برای ماه های آینده ترسیم کرد. او گفت که این شرکت میخواهد سال جاری این فناوری را به بیش از 100 میلیون دستگاه در سراسر دنیا برساند.

سامسونگ پیش از این اعلام نموده است که چندین پرچمدار قدیمی گلکسی از جمله سری گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 اف ای، گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 و سری گلکسی تب اس 9 در نیمه اول سال 2024 به دستیار هوش مصنوعی مجهز خواهند شد.

علاوه براین، به نظر می رسد گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 نیز دارای قابلیت های Galaxy AI باشند. انتظار می رود این دستگاه ها به سامسونگ یاری نمایند تا خود را به هدف عرضه 100 میلیون دستگاه مجهز به گلکسی AI برساند. قیمت گوشی های تاشدنی مورد بحث اعلام نشده است.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "سامسونگ سکوت خود را شکست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ سکوت خود را شکست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید