ریلمی نخستین پرچم دار پرمیومش را عرضه می نماید؛ مشخصات و رندر ریلمی GT 2 لو رفت

به گزارش وبلاگ ساعتچی، ریلمی به علت ارائه گوشی های ارزان با مشخصات مناسب و طراحی های جالب شناخته شده است. با این حال، حتی برترین گوشی های این شرکت هم جزء پرچم داران واقعی محسوب نمی شوند؛ زیرا در گوشی های این شرکت چینی حقیقتا همواره مشخصات یا طراحی در حد یک گوشی پرچم دار به چشم نمی خورد. اما گوشی نو ریلمی یعنی ریلمی GT 2 پرو داستان این بازی را تغییر خواهد داد. به گفته Sky Li، بنیان گذار و مدیر عامل ریلمی، گوشی ریلمی GT 2 پرو به عنوان اولین پرچم دار رسمی گوشی های هوشمند این شرکت معرفی خواهد شد.

ریلمی نخستین پرچم دار پرمیومش را عرضه می نماید؛ مشخصات و رندر ریلمی GT 2 لو رفت

مدیر عامل ریلمی متأسفانه هیچ مشخصات یا اطلاعات دیگری از این گوشی را منتشر ننموده است. اما به لطف افشاگرانی نظیر Steve Hemmerstoffer و 91Mobiles، ما به رندرها و مشخصات احتمالی ریلمی GT 2 پرو دست پیدا نموده ایم. پیشرفت روز افزون ریلمی بسیار محسوس است و اکنون این شرکت سهم بیشتری از بازار موبایل جهانی را از آن خود نموده است. ریلمی توانسته طی 3 سال اخیر، بسیاری از توجهات در حوزه گوشی های هوشمند را به خود جلب کند.

به نظر می رسد که ریلمی با معرفی ریلمی GT 2 پرو میخواهد تا وارد رقابت با گوشی های پرچم دار و گران قیمت گردد. طبق گزارش افشاگران، ریلمی GT 2 پرو می تواند از پردازنده پرچمدار 2022 کوالکام بهره ببرد. این پردازنده تازه که قبلا با نام اسنپدراگون 898 شناخته می شد، نام تازه اسنپدراگون 8 نسل یک را از این پس یدک می کشد.

ریلمی GT 2 پرو بعلاوه می تواند دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی OLED با رفرش ریت 120 هرتز و وضوح QHD+ (1440p) باشد. ریلمی اعلام نموده که ریلمی GT 2 پرو، یک گوشی هوشمند با تجربه ای برتر نسبت به دیگر محصولات این شرکت با تمرکز بر بخش هایی نظیر دوربین و عملکرد سخت فزاری خواهد بود. از سوی دیگر، رندرهای ریلمی GT 2 پرو نشان می دهد که ریلمی از زبان طراحی تازهی برای ارائه این گوشی استفاده نموده است. در واقع به نظر می رسد که این زبان طراحی، از گوشی Nexus 6P گوگل الهام گرفته شده باشد.

مهم ترین تغییری که می توان در این گوشی مشاهده کرد، ماژول دوربین آن است. این ماژول دوربین سه گانه که شکل و شمایلی مانند Nexus 6P دارد، از دو لنز 50 مگاپیکسلی که احتمالا متعلق به لنز فوق عریض و عریض است، بهره خواهد برد. سنسور GR در این سیستم دوربین هم تجربه تازهی از عکاسی را ارائه می دهد. این موضوع، سبب می گردد تا بازتاب نور از لنز، به حداقل اندازه برسد و مشکل Ghosting نیز در تصاویر پدید نیاید. بعلاوه این گوشی مجهز به لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

این ها مشخصاتی هستند که افشاگران این حوزه منتشر کردند، با این حال گزارش و شایعه های قبلی نشان می دهند که این گوشی می تواند تا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و شارژر سیمی 125 وات داشته باشد. به نظر می رسد که قاب پشتی این گوشی پرچم دار، قرار است از جنس سرامیک باشد. در این بین، فریم تخت این گوشی جنس فلزی خواهد داشت و دکمه های پاور و تنظیم صدا هم بر روی همین فریم قرار گرفته اند.

شواهد حاکی از آن است که این گوشی با قیمتی حدود 799 دلار در اختیار کاربران و علاقمندان این شرکت قرار بگیرد. بد نیست بدانید ریلمی در اسفند ماه امسال از گوشی ریلمی GT خود هم رونمایی کرد. شرکت ریلمی در ساخت گوشی های هوشمند با طراحی زیبا تجربه زیادی دارد. این گوشی ریلمی هم جزء همین دسته محسوب می گردد.

گوشی ریلمی GT مجهز به یک نمایشگر 6.43 اینچ از نوع Super AMOLED است که یکی از نکات برجسته این مدل محسوب می گردد. نمایشگر به کار رفته، رزولوشن 1080 پیکسل و رفرش ریت 120 هرتز را نمایش می دهد و سرعت نمونه برداری 360 هرتز دارد. حفره نمایشگر هم در گوشه بالا سمت چپ برای میزبانی از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در این گوشی تعبیه شده است.

گوشی ریلمی GT مجهز به یک باتری 4500 میلی آمپر ساعت است. نظیر آن را در گوشی ریلمی 8 پرو هم دیده بودیم، اما مدل تازه از چیپست قدرتمندتر اسنپ دراگون 888 استفاده نموده و از نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتز هم پشتیبانی می نماید. ریلمی GT اولین محصول این شرکت است که از چیپست اسنپ دراگون 888 5G بهره می برد.

این تراشه براساس فرآیند فراوری 5 نانومتری ساخته شده است. در پشت ریلمی GT سه دوربین را می یابیم که البته فقط دوتای آن ها واقعا به کار می آیند؛ دوربین های 64 مگاپیکسلی اصلی و 8 مگاپیکسلی فوق عریض که با یک لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو همراه هستند.

به لطف چیپست پرچم دار، این سیستم دوربین دارای لرزشگیر الکترونیکی تصویر و توانایی فیلم برداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه و اسلوموشن 720p با نرخ 480 فریم بر ثانیه است. از ویژگی های نرم افزاری دستگاه باید به Realme UI 2.0 بر پایه اندروید 11 و پکیج HyperBoost 4.0 اشاره کنیم که به عملکرد بهتر هنگام اجرای برنامه های سنگین نظیر گیم، یاری شایانی می نماید.

منبع: Androidauthority

منبع: دیجیکالا مگ

به "ریلمی نخستین پرچم دار پرمیومش را عرضه می نماید؛ مشخصات و رندر ریلمی GT 2 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریلمی نخستین پرچم دار پرمیومش را عرضه می نماید؛ مشخصات و رندر ریلمی GT 2 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید