رشد خیره کننده Realme در فروش گوشی های هوشمند به نسبت سال گذشته

به گزارش وبلاگ ساعتچی، طبق آخرین گزارش ها، شرکت Realme توانست با یک رشد خیره کننده به نسبت سال گذشته، در بین برندهای دیگر، سریع ترین رشد را داشته باشد.

رشد خیره کننده Realme در فروش گوشی های هوشمند به نسبت سال گذشته

براساس گزارش Counterpoint از آمار فروش دنیای گوشی های هوشمند، شرکت Realme، در میان 10 برند برتر فراوری کننده گوشی های هوشمند، با نرخ سریع ترین آمار رشد، در رتبه هفتم دنیا قرار گرفته است.

در بازه زمانی ژانویه تا سپتامبر، فروش گوشی های Realme از 10 میلیون واحد فراتر رفت که 808٪ رشد نسبت به سال گذشته را رقم زده و آن را تبدیل به سریع ترین شرکت هوشمند در زمینه رشد برند نموده است. این آمار زمانی جالب تر می گردد که بدانیم آمار فروش دنیای گوشی های هوشمند با کاهش روبرو شده!

آخرین آمار در رابطه با فروش دنیای گوشی های هوشمند نشان می دهد، شرکت سامسونگ همچنان توانسته در صدر جدول باقی بماند و گوشی های هواوی، اپل، شیائومی، اپو و ویوو در رده های بعدی و بالاتر از Realme قرار دارند.

تداوم صدرنشینی سامسونگ در فروش گوشی های هوشمند؛ هواوی و اپل در رده های دوم و سوم

طبق آماری که Realme در این ماه اعلام نموده، این شرکت توانسته در کمتر از دوسال بیش از 17 میلیون کاربر را مجاب به استفاده از گوشی های خود کند. این شرکت در حال حاضر در بیش از 20 کشور دنیا در آسیا و اروپا محصولات خود را به فروش می رساند و به دنبال ارائه گوشی های مجهز به فناوری 5G با چیپست های سری هفتم کوالکام است.

آخرین شنیده ها از پرچم دار جدید این شرکت هم نشان می دهد شعبه Realme در اروپا آغاز به انجام تبلیغ زیادی حول Realme X2 Pro نموده است. این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس و نمایشگری با رفرش ریت 90 هرتز است. همچنین پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع 65 واتی نیز باعث شده این گوشی با باتری 4000 میلی آمپر ساعت، تنها در مدت 30 دقیقه شارژ گردد.

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ

به "رشد خیره کننده Realme در فروش گوشی های هوشمند به نسبت سال گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد خیره کننده Realme در فروش گوشی های هوشمند به نسبت سال گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید