دادستان کل آمریکا به دلیل توئیت های ترامپ کناره گیری می نماید

به گزارش وبلاگ ساعتچی، روزنامه واشنگتن پست از تصمیم احتمالی دادستان کل آمریکا برای کناره گیری از این سمت به دلیل توئیت های ترامپ خبر داده است.

دادستان کل آمریکا به دلیل توئیت های ترامپ کناره گیری می نماید

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ساعتچی، روزنامه واشنگتن پست به نقل از یک منبع مطلع نوشته است که ویلیام بار دادستان کل آمریکا میخواهد به دلیل توئیت های ترامپ درباره تحقیقات وزارت دادگستری آمریکا از این سمت استعفا کند.

واشنگتن پست اضافه کرد: ویلیام بار نگرانی های خود درباره توئیت های ترامپ را به افراد نزدیک به رئیس جمهور آمریکا گفته است ولی هنوز معین نیست که آیا وی به طور مستقیم با ترامپ در این باره صحبت نموده است یا نه.

این منبع مطلع اضافه کرد: ویلیام بار محدودیت های خاص خودش را دارد.

واشنگتن پست نوشت: ویلیام بار احتمالاً دیدگاهش را با افراد نزدیک به ترامپ مطرح نموده است به این امید که رئیس جمهور پیغام را دریافت نموده و از توئیت کردن درباره تحقیقات وزارت دادگستری آمریکا خودداری کند.

کاخ سفید و وزارت دادگستری آمریکا هنوز درباره این خبر واکنش رسمی نشان نداده اند. ترامپ نیز روز سه شنبه گفته است که به ویلیام بار اطمینان کامل دارد.

ویلیام بار پیش از این در مصاحبه ای گفته بود که توئیت های ترامپ ادامه کار برای من را غیر ممکن نموده است.

ترامپ در این باره در جمع وبلاگ ساعتچی گفت: من کار را برای او سخت تر نموده ام... در این باره با او موافق هستم.

هفته گذشته مقام های ارشد وزارت دادگستری آمریکا حکم زندان راجر استون دوست دیرینه و قدیمی ترامپ را لغو کردند. وی پیش از این در ماه نوامبر به خاطر 7 مورد دروغگویی به کنگره به زندان محکوم شده بود. بیش از 1000 نفر از مقام های سابق وزارت دادگستری آمریکا خواهان استعفای ویلیام بار شده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دادستان کل آمریکا به دلیل توئیت های ترامپ کناره گیری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادستان کل آمریکا به دلیل توئیت های ترامپ کناره گیری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید