خبرنگاران 81 شعبه اخذ رای برای جمع آوری آراء مردم پیشوا مشخص شد

به گزارش وبلاگ ساعتچی، تهران - خبرنگاران - فرماندار پیشوا گفت: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری، 81 شعبه آرای مردم این شهرستان را جمع آوری می نماید.

خبرنگاران 81 شعبه اخذ رای برای جمع آوری آراء مردم پیشوا مشخص شد

حسین عباسی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ ساعتچی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی هیات اجرایی انتخابات، 81 شعبه اخذ رای در دو بخش مرکزی و جلیل آباد در نظر گرفته شده است که از این تعداد، 77 شعبه ثابت و 4 شعبه سیار است.

وی اضافه کرد: در بخش مرکزی پیشوا، 55 شعبه ثابت و 3 شعبه سیار و در بخش جلیل آباد، 22 شعبه ثابت و یک شعبه سیار برای جمع آوری آراء مردم در نظر گرفته شده است.

عباسی گفت: بیش از 2 هزار و 500 نفر از عوامل اجرایی شامل نمایندگان فرماندار، اعضای شعب، بازرسین و عوامل انتظامی کار برگزاری انتخابات را در شهرستان پیشوا بر عهده دارند که تمامی این افراد آموزش های تخصصی مربوط به انتخابات را دریافت کردند.

این مسئول تأکید کرد: کوشش تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات بر این امر پایدار شده که امور بر اساس قانون برگزار گردد چرا که بر این باوریم، اجرای قانون زمینه حضور پرشور مردم را فراهم می نماید.

فرماندار پیشوا با دعوت از حضور مردم در انتخابات گفت: شهرستان پیشوا، مبداء قیام خونین 15 خرداد سال 42 است و مردم این دیار که کفن پوش جان خود در راه پیروزی انقلاب تقدیم اسلام کردند، بار دیگر با حضور در انتخابات، از نظامی که به برکت خون هزاران شهید به دست آمده حراست می نمایند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری، روز دوم اسفندماه برگزار می گردد.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 81 شعبه اخذ رای برای جمع آوری آراء مردم پیشوا مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 81 شعبه اخذ رای برای جمع آوری آراء مردم پیشوا مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید