توان علمی دانش آموزان مازندرانی در دانشگاه های ممتاز سطح کشور بسیار بالاست

به گزارش وبلاگ ساعتچی، خبرگزاری خبرنگاران- مدیردفتراستعدادهای درخشان دانشگاه مازندران، توان علمی دانش آموزان مازندرانی در دانشگاه های ممتاز سطح کشور بسیار بالاست.

توان علمی دانش آموزان مازندرانی در دانشگاه های ممتاز سطح کشور بسیار بالاست

به گزارش خبرنگاروبلاگ ساعتچیدفترمازندران درشهرستان بابلسر؛ حمید عمادی، مدیر دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه مازندران، در جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان با موضوع تبیین برنامه های بنیاد ملی نخبگان که با حضور سعدی پور، مدیرکل آموزش و پرورش استان، آزادبخت، رییس بنیاد نخبگان استان، معاونان اداره کل آموزش و پرورش مازندران و هم چنین اعضای شورای معاونان شهرستان ها و مناطق آموزش و پرورش مازندران به صورت ویدیو کنفرانس برگزار گردید، با اشاره به این که توان علمی دانش آموزان مازندرانی در دانشگاه های ممتاز سطح کشور بسیار بالاست گفت: معرفی دانشگاه مازندران به جامعه هدف در سطح استان، ارتباط مستمر با بنیاد نخبگان استان و اداره کل آموزش و پرورش در راستای استفاده از ظرفیت طرفین و جذب حداکثری دانش آموزان و نخبگان دانش آموزی به دانشگاه مازندران، از جمله اهداف ما در حوزه همکاری های مشترک با آموزش و پرورش می باشد.

بر اساس این گزارش، دکتر عمادی در رابطه با معرفی دانشگاه مازندران به جامعه هدف در سطح استان توضیح داد: برنامه ای منسجم به منظور حضور گروه های دانش آموزی در دانشگاه تدوین نموده و در راستای معرفی توانمندی های دانشگاه مازندران، در نظر داریم تا با مدارس برتر استان ارتباط بیشتری برقرار کنیم. هم چنین امکان حضور دانش آموزان و والدین آن ها در ایام انتخاب رشته کنکور سراسری در دانشگاه را فراهم خواهیم کرد.

مدیر دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه مازندران با اشاره به ایجاد دفتر کنندگی بنیاد نخبگان استان در دانشگاه مازندران اعلام کرد: این کنندگی، معرفی دانش آموزان، دانشجویان و اساتید واجد شرایط تسهیلات و جوایز بنیاد را سرعت خواهد بخشید. در در راستای نیازسنجی طرفین نشست های منظمی با مدیران و معاونان اداره کل آموزش و پرورش مازندران برگزار خواهیم کرد. هم چنین برگزاری جلسات منظمی را به صورت سالیانه با مدارس استعدادهای درخشان استان در دستور کار داریم.

دکتر عمادی از برگزاری نخستین آیین تجلیل از نخبگان جوانان استان مازندران با همکاری بنیاد نخبگان استان خبر داده و گفت: در این مراسم از رتبه های برتر زیر 100 کنکور سراسری، مدال آوران المپیادهای دانش آموزی، رتبه های برتر در مقطع کارشناسی دانشگاه مازندران و دارندگان رتبه های برتر آزمون های تحصیلات تکمیلی این دانشگاه تجلیل به عمل خواهد آمد.

مدیر دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه مازندران گفت: برای پذیرفته شدگان حائز رتبه های برتر کشوری در کنکور سراسری که دانشگاه مازندران را برای تحصیل در مقطع کارشناسی انتخاب کنند، جوایز ویژه ای از جمله اهدای دستگاه لپ تاپ، اولویت در تخصیص وام های ویژه، یاری هزینه تحصیلی و ... در نظر گرفته شده است.

دکتر عمادی با اشاره به برنامه های آینده دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه مازندران اظهار کرد: ارتباط مستمر با اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش مازندران و برگزاری مدارس تابستانی جهت افزایش آگاهی دانش آموزان نسبت به بعضی از رشته های تحصیلی از جمله برنامه های آینده ما در حوزه همکاری های دوجانبه می باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "توان علمی دانش آموزان مازندرانی در دانشگاه های ممتاز سطح کشور بسیار بالاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توان علمی دانش آموزان مازندرانی در دانشگاه های ممتاز سطح کشور بسیار بالاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید