ترامپ خواهان رای دموکرات ها برای توبیخ آدام شیف شد

به گزارش وبلاگ ساعتچی، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه از دموکرات های مجلس نمایندگان خواست به جمهوری خواستار در رای دهی به قطعنامه ای برای توبیخ آدام شیف رئیس کمیته اطلاعات این مجلس بپیوندند.

ترامپ خواهان رای دموکرات ها برای توبیخ آدام شیف شد

ترامپ در صفحه توییتر خود آدام شیف را فردی فاسد خواند و خاطرنشان کرد که هر سیاستمداری که به این قطعنامه رای ندهد، نمی تواند فرد صادقی باشد.

قطعنامه توبیخ شیف به آنچه نقل قول اشتباه سخنان ترامپ از سوی وی در مورد تماس تلفنی رئیس جمهوری آمریکا با ولودیمیر زلنسکی همتای اوکراینی اش گفته می گردد، مربوط است.

این قطعنامه همچنین با این ادعا که کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان هیچ گونه تماس قبلی با افشاگری که شکایتی را در مورد این تماس تلفنی تنظیم نموده، نداشته است.

تماس تلفنی ترامپ با رئیس جمهوری اوکراین در مرکز تحقیقات مجلس نمایندگان آمریکا برای استیضاح رئیس جمهوری آمریکا قرار گرفته است.

ترامپ به طور معمول از شیف انتقاد نموده و خواهان مجازات وی به دلیل نقل قول اشتباه از خود شده است.

از سویی، رئیس دموکرات کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا گفت که این کمیته متن مصاحبه با شهود در تحقیقات مربوط به استیضاح ترامپ را منتشر می نماید.

سه کمیته مجلس نمایندگان آمریکا در حال اجرا تحقیقاتی هستند تا معین گردد آیا می توان ترامپ را به خاطر بعضی از اقدام هایش که به عقیده قانونگذاران دموکرات ناقض قانون و در تقابل با امنیت ملی ایالات متحده است، استیضاح کرد. 9109

یک افشاگر ناشناس در جامعه اطلاعاتی آمریکا فاش نموده است که ترامپ سوم مرداد ماه در تماس تلفنی با رئیس جمهوری اوکراین از وی خواست تا در مورد جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا و پسرش هانتر تحقیق کند.

بایدن پیشتر در زمانی که معاون باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا بود، یک بسته یاری پولی به اوکراین را تعلیق نموده بود تا کی یف تحقیقات درباره شرکت بوریزما را متوقف کند.

انتشار محتوای تماس تلفنی ترامپ و زلنسکی، دموکرات های مجلس نمایندگان را بر آن داشت تا در مورد امکان استیضاح ترامپ به اتهام سوء استفاده از قدرت، تحقیقاتی را شروع نمایند.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "ترامپ خواهان رای دموکرات ها برای توبیخ آدام شیف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ خواهان رای دموکرات ها برای توبیخ آدام شیف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید