بهترین بازی های سبک بقا اندروید 2022

به گزارش وبلاگ ساعتچی، از روز اول تولد بازی های اندروید در سراسر دنیا سبک بازی های تلاش برای بقا، محبوبیت خاص خودشان را داشته اند و تا به همین امروز نیز این سبک بازی، از طرفداران بی شماری در سرار دنیا برخوردار است.

بهترین بازی های سبک بقا اندروید 2022

در سبک بازی های کوشش برای بقا، روحیه و ذات انسان به چالش کشیده می شود و شما در زمان سرگرم شدن با این دسته بازی با تمام وجودتان برای بقا و زندده ماندن خواهید جنگید و همین نکته موجب طبیعی جلوه دادن بازی های اندروید می شود.

در این مقاله که از طریق معتبرترین سایت خرید جم تهیه شده، قصد داریم برترین بازی های اندروید سبک کوشش برای بقا را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم اگر شما نیز به جنگیدن در جهت زنده ماندن علاقه دارید تا سرانجام این مقاله با ما همراه باشید.

10 بازی سبک بقا اندروید از نگاه شما

[وقت نبرد برای نفس کشیدن است !]، با جستجوی فراوان و کنکاش نظرات شما عزیزان به این نتیجه رسیدیم که 10 بازی زیر جزو برترین بازی های سبک بقا اندروید هستند که شما می توانید از آن ها نهایت لذت را ببرید در ادامه سفری کوتاه به قلب مجذوب کننده ترین بازی های اندروید جهان داریم، با ما همراه باشید.

بازی آخرین روز در زمین [Last Day on Earth]

تصور کنید که حیات در تمام هستی از بین رفته است و قرار است اخرین روز در کره زمین را تجربه کنید! شگفت انگیز است! بازی مجذوب کننده Last Day on Earth دقیقا همین حال و هوا را برای شما شبیه سازی می کنید و باید برای زنده ماندن در اخرین روز جهان هستی بجنگید.

بازی سقوط زمین [Crashlands]

یک لشکر آدم فضایی، محموله با ارزش شما را از خانه تان دزدیده اند و حالا شما باید برای یافتن مجدد محوله تمام خانه ها را بگردید، در این جهت با چالش های زیادی روبرو خواهید بود، ادم فضایی ها اجازه دسترسی مجدد راحت به محموله را به شما نخواهند داد!

بازی از گرسنگی نمیر [Dont Starve: Pocket Edition]

بازی Dont Starve: Pocket Edition یا از گرسنگی نمیر، یک بازی مهیج کوشش برای بقا به تمام معنا است، این بازی شکفت انگیز بر کوشش شبانه روزی شما جهت جمع اوری تغذیه تاکید دارد، اگر دلتان نمیخواهد از فرایند بازی حذف شوید و بمیرید همین امروز به فکر جمع آوری تغذیه جهت زنده ماندن باشید.

بازی بقا در پناهگاه زامبی ها [Zombie Shelter Survival]

زامبی ها را می شناسید؟ خون خوارانی بی رحم و خطرناک که جان شما را هدف قرار داده اند، در این بازی مهیج باید با تمام توانتان در برابر زامبی ها بجنیگید و از خودتان دفاع کنید، فقط لحظه ای غفلت برابر خواهد بود با از دست دادن جان و زندگی شما، برای جنگی تمام عیار و خونین در برابر زامبی ها اماده هستید؟ اگر پاسخ شما مثبت است بهتر است بدانید جهانی از هیجان و لذت در انتظار شما خواهد بود.

بازی شهر مرده [Fortnite Battle Royale]

به مزرعه شما، آخرین پناهگاه تان در آخرالزمان، حمله شده است هیچ راه فراری نیست! باید همین امروز خودتان را از شر این شرایط خلاص کنید، شما هستید و یک تفنگ رگبار، ایا توانایی دفاع از خودتان و خانواده تان در برابر دشمنان را دارید؟

بازی فورتنایت رویال [Garena Free Fire MAX]

شما هستید و یک کوله پشتی و جهانی ناشناخته سراسر ترس و استرس، در این جهان ناشناخته باید تمام کوششتان برای جهت باشد که برنده میدان باشید و بتوانید زنده بمانید همین!

لحظه ای غفلت، مساوی خواهد بود با مرگ ابدی شما در این جهان هستی، پس به خوبی حواستان را جمع کیند تا زندگی تان را از دست ندهید !

بازی سیاره ما [Our Planet]

سیاره ای را تصور کنید که به دلیل حملات شدید الودگی هوا هیچ گونه سرسبزی و طراوتی رویآن باقی نمانده است! در این شرایط ناراحت کننده شما وظیفه سرسبز کردن دوباره سیاره نابود شده را دارید، باید تمام توان و کوششتان را در این جهت قرار دهید تا زمین نابود شده دوباره سرسبز و باطراوت شود، به نظر خودتان توانایی این مسئولیت خطیر را خواهید داشت؟

بازی آلین [Alien: Isolation]

بازی بیگانه یا جدا سازِی، الماس درخشان بازی های سبک کوشش برای بقا در سراسر جهان است، در این بازی شگفت انگیز، وظیفه شما جدا سازی بیگانه ها از دوستانتان در فضای سیاره است.

متاسفانه به دلیل ناآگاهای پادشاهان، سراسر جزیره به دشمنانی عصبانی الوده شده است و در این جهت وظیفه شما حفظ و نگه داری از سیاره است و باید دوستانتان را از چنگال دشمنان، نجات دهید.

گارنا فری فایر مکس، در هفته های اخیر به یکی از پرطرفدارترین بازی های اکشن سبک بقا در سراسر جهان تبدیل شده است، اگر شما نیز به جنگ و خونریزی و کشتار و کوشش برای بقا به صورت همزمان علاقه دارید، شک نکنید که باید این بازی مجذوب کننده و مهیج را دانلود و صب کنید و لذت ببرید.

بازی آتش به اختیار [State of Survival]

بازی استراتژِیک استان بقا، تمرکز و هوش شما را برای ساختن یک استان قوی و ضد گلوله می طلبد، در این بازی شگفت انگیز باید هوش و هیجان خودتان را به کار ببنید تا بتوانید در مدت زمان کوتاه یک استان قوی و ضد دشمن را بسازید و از ورود دشمنان خونخوار و شمشیری سربازان ایالات دشمن، جلوگیری کنید.

هر چقدر که روحیه مبارزه و جنگاوری بیشتری داشته باشید شانس شما برای برنده شدن در این بازی بیشتر خواهد بود.

حرف آخر: شمشیرتان را برای جنگیدن در جهت زنده ماندن تیز کنید

خوشحالیم که تا اینجای این مطلب، همراه ما بودید، ذات و سرشت ما انسان های به گونه ای طراحی شده است که هر لحظه برای بقا و بیشتر نفس شکشیدن بجنگیم، حالا زمانی که این کوشش و کوشش به جهانی اندروید و تلفن های همراه کشانده شود، تبدیل به یک بازی مهیج وپراسترس می شود که ترک کردن آن، کار ساده ای نیست.

این مهم است که شما وقت ارزشمندتان را برای کدام بازی صرف کنید و این سوال را از خودتان بپرسید که ایا این بازی که در سبک بقا است ارزش وقت ذاشتن دارد یا خیر؟!

ما برای ساده تر کردن کار شما عزیزان، لیست برترین بازی های سبک بقا اندروید را اماده کردیم تا شما بتوانید به راحتی به لیست جامع برترین بازی های اندروید دسترسی داشته باشید، زمان را از دست ندهید، همین حالا بازی محبوب تان را دانلود کنید و برای جنگیدن در جهت بقا و زنده ماند آماده شوید !

منبع: اتاق

به "بهترین بازی های سبک بقا اندروید 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین بازی های سبک بقا اندروید 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید