برگزاری حضوری و مجازی دوسالانه معماری و شهرسازی 2022 سئول

به گزارش وبلاگ ساعتچی، تهران (پانا) - دوسالانه معماری و شهرسازی سئول از 25 شهریور به دو صورت مجازی و حضوری میزبان مخاطبان است.

برگزاری حضوری و مجازی دوسالانه معماری و شهرسازی 2022 سئول

به گزارش هنرآنلاین، دوسالانه معماری و شهرسازی سئول یکی از معتبرترین رویدادها در زمینه معماری و شهرسازی است که برای نخستین بار در سپتامبر 2017 در شهر سئول برگزار گردید. این رویداد بین المللی در کوشش برای برقراری پیوند میان شهرهای مختلف دنیا در زمان حال و آینده است. این دوسالانه علاوه بر مطالعات مختلفی که در زمینه های جامعه شناسی، جغرافیا، اقتصاد و ... انجام می دهد با دولت، شهروندان و متخصصان بحث و مصاحبه می نماید تا به الگوی تازه معماری شهری دست یابند.

دوسالانه معماری و شهرسازی 2022 سئول با مجموعه ای از نمایشگاه ها، رویدادها و کنفرانس های مختلف در خصوص آینده محیط های شهری، استراتژی های معماری و برنامه ریزی 25 شهریور برگزار می گردد. هدف این رویداد حل چالش های پیش روی معماری، شهرسازی و ارائه راهکارهای مناسب است.

رویدادهای افتتاحیه 25 و 26 شهریور در یوتیوب و وب سایت دوسالانه (https://seoulbiennale.org) میزبان مخاطبان است و در خصوص آینده و مساله انعطاف پذیری شهرها هنگام مواجهه با بحران های عظیم و محتوای نمایشگاه بحث و گفتگو خواهند کرد.

سومین دوره دوسالانه سئول با کیوریتوری دومینیک پررو با اسم چهارراه، ساخت شهر مقاوم بر اهمیت تعاملات و ترکیب متقابل تخصص و رویکردها در محیط های ساخته شده تاکید می نماید.

شش نمایشگاه در سه مکان مختلف با مشارکت 200 معمار، برنامه ریز شهری، طراح و هنرمند برگزار خواهد شد. بعلاوه صد شهر از سراسر دنیا برای این گردهمایی دعوت شده اند.

دوسالانه معماری و شهرسازی سئول تحت پنج زیرمجموعه برای منظره شهر فردا طراحی شده است که عبارتند از: شهرسازی؛مسائل مربوط به تراکم و ارتباطات برنامه ریزی، وراثت مدرن؛ پرسش درباره مفاهیم ساخت وساز، طراحی؛ شناسایی تولیدات در محیط های شهری، معماری منظره؛ و برجسته کردن رابطه شهرها و طبیعت، در شهر؛ مسائل مربوط سازگاری.

این رویداد تا 31 اکتبر به صورت حضوری و آنلاین میزبان بازدیدکنندگان است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "برگزاری حضوری و مجازی دوسالانه معماری و شهرسازی 2022 سئول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری حضوری و مجازی دوسالانه معماری و شهرسازی 2022 سئول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید