بارش برف بعضی محورهای خراسان شمالی را بست

به گزارش وبلاگ ساعتچی، بارش برف و کولاک صبح روز سه شنبه 13 اسفند گردنه بیو در راستا بجنورد- شوقان و محور مرزی تکله قوز و سوخسو انقلاب در شهرستان راز و جرگلان را بست.

بارش برف بعضی محورهای خراسان شمالی را بست

به گزارش وبلاگ ساعتچی به نقل از ایرنا، کارشناس عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه خراسان شمالی گفت: در حال حاضر در محل گردنه اسدلی محور بجنورد به اسفراین و گردنه امین الله محور بجنورد به آشخانه نیز بستن زنجیر چرخ الزامی است.

سرگرد محمد عمارلو به رانندگانی که قصد عبور از این دو گردنه را دارند توصیه کرد حتما در همان ابتدای سفر استفاده از زنجیرچرخ را مدنظر داشته باشند.

وی گفت: در حال حاضر در سایر محورهای استان نیز بارش برف و در بعضی از محورها بارش باران گزارش شده است.

کارشناس عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه خراسان شمالی همچنین از رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان را دارند خواست تا حد امکان از ترددهای غیرضرور پرهیز نموده، و در صورت احتیاج حتما تجهیزات ایمنی را به همراه داشته باشند.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای راز و جرگلان نیز گفت: محور مرزی منطقه تکله قوز و سوخسو انقلاب این شهرستان به دلیل بارش شدید برف و یخ زدگی بسته شد و امکان بازگشایی آن به علت سخت گذر بودن و شیب تند تا فردا ممکن نیست.

رسول ضیغمی گفت: شیب محور تکله قوز، که جهت روستاهای قره باتر، بش دره و کلاته آناعلی نیز است، بسیار تند است و به همین علت خودروهای برفروب قادر به برفروبی این محور نیستند.

وی خاطر نشان کرد: محور گردنه تخته باغلق و دیگر محورهای مواصلاتی این شهرستان نیز به علت کولاک برف، تردد خودروها در آن مشکل و تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

مرکز شهرستان مرزی راز و جرگلان در 120 کیلومتری مرکز خراسان شمالی واقع است که طول راه های آسفالت آن 274 کیلومتر است.

هنوز 200 کیلومتر از راه های این شهرستان محروم و مرزی، خاکی است.

بارش برف که از اواخر روز دوشنبه بیشتر نقاط استان خراسان شمالی را فراگرفته، به گفته کارشناسان اداره کل هواشناسی استان تا اواخر امشب ادامه دارد.

استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

منبع: همشهری آنلاین

به "بارش برف بعضی محورهای خراسان شمالی را بست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف بعضی محورهای خراسان شمالی را بست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید