ایرپادز لایت اپل برای رقابت با هدفون های ارزان روانه بازار می شود

به گزارش وبلاگ ساعتچی، به گفته جف پو، تحلیلگر شرکت Haitong International Securities، ظاهراً اپل در حال کار روی یک مدل نو و ارزان قیمت از هدفون محبوب ایرپادز خود به نام ایرپادز لایت است. این شایعه در حالی منتشر شده که انتظار می رود تقاضا برای ایرپادزهای اپل از 73 میلیون دستگاه در سال 2022 به 63 میلیون دستگاه در سال 2023 کاهش یابد که تا حدی به دلیل احتمال عدم عرضه ایرپاد نو اپل در سال جاری است؛ بنابراین شاید عرضه یک ایرپاد ارزان قیمت اقدام مناسبی از سوی اپل به حساب بیاید.

ایرپادز لایت اپل برای رقابت با هدفون های ارزان روانه بازار می شود

اگرچه ایرپادزهای اپل محبوبیت بسیار خوبی میان کاربران دارند و جایگاه اپل را در صدر بازار جهانی هدفون های بی سیم مستحکم تر از قبل کرده اند، اما بسیار گران قیمت هستند و همه کاربران بودجه خرید این محصولات را در اختیار ندارند. اکنون شایعه شده که ایرپادز لایت به عنوان هدفون بی سیم مالی غول فناوری آمریکایی برای رقابت با سایر ایرپادزهای مقرون به صرفه قیمت روانه بازار خواهد شد.

در حال حاضر تعیین نیست که ایرپادز لایت چه ویژگی هایی خواهد داشت، اما پو آن را به عنوان یک محصول مقرون به صرفه توصیف کرده که برای رقابت با هدفون های مالی سایر برندها در حال توسعه است. در حال حاضر، اپل چهار مدل مختلف از ایرپادزها را روانه بازار کرده که از نسل دوم ایرپادز تا ایرپادز مکس پیشرفته را شامل می شود.

نسل فعلی ایرپادز یعنی ایرپادز 3 حدود 169 دلار قیمت دارد، در حالی که نسل دوم ایرپادز یعنی ایرپادز 2 با قیمت 129 دلار در دسترس است. این امکان وجود دارد که ایرپادز لایت قیمتی کمتر از 129 دلار داشته باشد. شایعات حاکی از آن است که هدفون بی سیم تازه و مقرون به صرفه قیمت اپل با قیمت 99 دلار روانه بازار خواهد شد. فعلاً نمی توان با قطعیت در این رابطه صحبت کرد و باید منتظر خبرهای دقیق تر و بیشتری از این محصول در هفته های آینده باشیم.

منبع: Gizmochina

هدفون بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2nd Generation همراه با محفظه شارژ

10,500,000

9,299,000

تومان

هدفون بی سیم اپل مدل AirPods New Generation

4,800,000

4,399,000

تومان

خرید ایرپادزهای اپل از وبلاگ ساعتچی

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ

به "ایرپادز لایت اپل برای رقابت با هدفون های ارزان روانه بازار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرپادز لایت اپل برای رقابت با هدفون های ارزان روانه بازار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید