اعضای یک خانواده در بوسنی یک مقصد گردشگری نو را خلق نموده اند

به گزارش وبلاگ ساعتچی، ایسنا/ براساس آخرین گزارشهای منتشر گشته، اعضای یک خانواده در بوسنی یک مقصد گردشگری تازه را خلق نموده اند.

اعضای یک خانواده در بوسنی یک مقصد گردشگری نو را خلق نموده اند

چهار خواهر روند ساخت نخستین روستای هابیتی در جنوب شرقی اروپا را در تپه های سرسبز بوسنی شروع نموده و امیدوارند بتوانند هواداران مجموعه کتاب ها و فیلم های ارباب حلقه ها را جذب نمایند.

بزرگترین خواهر خانواده میلیچویچ با اشاره به چشم انداز چشم نواز دره و دریاچه واقع در این تپه های سرسبز اعلام کرد: ما معمولا گردهمایی های خانوادگی را در این مکان برگزار می کردیم و همواره درباره این گفت و گو می کردیم که برترین راه برای استفاده از این فضا برای مقاصد گردشگری چه چیزی می تواند باشد.

این روستای هابیتی که کریسیوو هابیتون نام دارد، در روستایی واقع در 40 کیلومتری سارایوو مرکز کشور بوسنی ساخته شده است.

سال گذشته بود که یکی از خواهران فارغ التحصیل رشته مهندسی زمین شناسی ایده ساخت روستایی به سبک خانه های هابیت های داستان ارباب حلقه ها نوشته تالکین را بیان کرد. با اجرای این ایده تمام خانه ها باید همانند خانه های این داستان داخل زمین ساخته می شدند.

تا به امروز دو خانه با درها و پنجره های دایره ای شکل برای این روستا ساخته شده و تعداد خانه ها با ادامه روند ساخت و ساز در این روستای هابیتی بیشتر خواهد شد.

به گفته این خانواده، از همین حالا نیز گردشگرانی از بوسنی و سایر کشورهای اروپایی از این روستا بازدید می نمایند.

منبع: همگردی

به "اعضای یک خانواده در بوسنی یک مقصد گردشگری نو را خلق نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای یک خانواده در بوسنی یک مقصد گردشگری نو را خلق نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید