احمدرضا احمدی در بیمارستان بستری شد؛ برایش دعا کنید

به گزارش وبلاگ ساعتچی، احمدرضا احمدی، شاعر و نویسنده متولد 30 اردیبهشت 1319 در کرمان است. از آثار او در حوزه شعر می توان به دفترهای واپسین، دفترهای سالخوردگی، هزار اقاقیا در چشمان تو هیچ بود و روزی برای تو خواهم گفت

احمدرضا احمدی در بیمارستان بستری شد؛ برایش دعا کنید

احمدرضا احمدی دوباره در بیمارستان بستری شده است.

محسن بوالحسنی، از نزدیکان خانواده احمدی هم زمان با سال روز تولد 83سالگی این شاعر و نویسنده درباره شرایط او به ایسنا گفت: ایشان فردای روزی که از بیمارستان مرخص شد، از دوشنبه، 25 اردیبهشت ماه، به علت شرایط نامناسب جسمی و نارسایی ریه دوباره در بیمارستان بستری شده و در حال حاضر نیز زیر نظر پزشکان در بیمارستان به سر می برد.

او در شرح بیشتر درباره شرایط احمدرضا احمدی بیان نمود: متاسفانه شرایط جسمانی احمدرضا آن چنان مساعد نیست و ریه ها و قلب او دچار مسائل حادی هستند و تنها چیزی که می توانم در زادروز تولد آقای احمدی از دوستداران او و شعرش بخواهم دعا برای بهبود حال شاعر و بازگشتش به خانه است. نکته دیگری که بد نیست به آن اشاره کنم شایعه ای است که در مورد عدم هوشیاری آقای احمدی در بعضی صفحه های مجازی دست به دست می گردد. این شایعه به هیچ عنوان صحت ندارد و مغز احمدرضا به شدت هوشیار است و هیچ گونه ضایعه مغزی ندارد و نسبت به پیرامونش کاملا هوشیار است. شاید بتوان گفت مغز او برخلاف قلب و ریه و... در شرایط بسیار مطلوبی قرار گرفته است.

احمدرضا احمدی، شاعر و نویسنده متولد 30 اردیبهشت 1319 در کرمان است. از آثار او در حوزه شعر می توان به دفترهای واپسین، دفترهای سالخوردگی، هزار اقاقیا در چشمان تو هیچ بود و روزی برای تو خواهم گفت و از آثار او در حوزه کودک و نوجوان می توان به دیگر در خانه پسرک هفت صندلی بود، دخترک ماهی تنهایی و مزرعه گل های آفتابگردان اشاره نمود.

منبع: عصر ایران

به "احمدرضا احمدی در بیمارستان بستری شد؛ برایش دعا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدرضا احمدی در بیمارستان بستری شد؛ برایش دعا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید