آغاز به کار مرحله منطقه ای هشتمین دوره مناظرات دانشجویی به میزبانی هرمزگان

به گزارش وبلاگ ساعتچی، خبرنگاران/هرمزگان مرحله منطقه ای هشتمین دوره مناظرات دانشجویی به میزبانی استان هرمزگان آغاز شد.

آغاز به کار مرحله منطقه ای هشتمین دوره مناظرات دانشجویی به میزبانی هرمزگان

به گزارش وبلاگ ساعتچی، مرحله منطقه ای هشتمین دوره مناظرات دانشجویی به میزبانی استان هرمزگان با حضور 8 تیم راه یافته به این مرحله آغاز شد.

رئیس جلسه مرحله منطقه ای هشتمین دوره مناظرات دانشجویی در این جلسه اظهار کرد: دانشجویانی که به این مرحله از مسابقات را یافته اند به نوعی نخبگان سیاسی کشور محسوب می شوند.

میلاد رأفت اضافه نمود: امیدواریم در پایان این مرحله از مسابقات، دو یا سه تیم به مرحله کشوری راه یابند.

یکی از داوران مرحله منطقه ای هشتمین دوره مناظرات دانشجویی نیز در این مراسم جهت آشنایی بیشتر و رفع هرگونه ابهام برای شرکت کنندگان، شرح داد: ضمن تبریک به تیم های را یافته به این مرحله از مسابقات، ضروری است که دانشجویان به تمام نکات و قوانین اعم از احترام به داوران و اعضای تیم مقابل، رعایت قوانین و اخلاق مناظره توجه کنند.

فاطمه شوری بیان نمود: رعایت احترام، اخلاق، استدلال صحیح و اثبات ادعا به نحو منطقی و معقول توجه کرده و مطمئن باشند که گرایشات سیاسی، امتیاز و تأثیری در نظر داوران ندارد.

در مناظره نخست، گروه سایدیس از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با موضع موافق با انصراف تیم اندیشه از دانشگاه علوم پزشکی اهواز با موضع مخالف برای گزاره آزادسازی واردات خودرو موجب ارتقای کیفیت خودروی تولید داخل خواهد شد برنده این مسابقه شدند.

تیم چلچله از دانشگاه صنعتی اصفهان در موضع موافق به رقابت با تیم فرهنگ سازان جوان از دانشگاه پیام نور شهرکرد در موضع مخالف برای گزاره رشد شرکت های دانش بنیان بهترین روش اشتغال زایی برای فارغ التحصیلان است پرداخت و توانست برنده این مرحله از مناظره شود.

هم زمان مناظره دیگری نیز در سالن دیگر برگزار گشت که در آن تیم های خیام از دانشگاه اراک در موضع موافق و برهان از دانشگاه یزد در موضع مخالف با گزاره الکترونیکی کردن فرآیند انتخابات در ایران موجب شفافیت در انتخابات می شود. با یکدیگر به رقابت پرداخته و درنهایت تیم برهان پیروز شد به مرحله بعد صعود کند.

در مناظره بعدی نیز تیم یاران از دانشگاه پیام نور شیراز در موضع موافق در مقابل تیم امیرکبیر از دانشگاه امیرکبیر در موضع مخالف بندرعباس برای گزاره مسائل اقتصادی علت کاهش تمایل به ازدواج در ایران است برگزار گشت که تیم یاران شیراز برنده این مرحله اعلام شدند.

همچنین در سالن دیگر تیم فرهنگ از دانشگاه علمی کاربردی و علوم پزشکی استان هرمزگان در موضع مخالف با تیم دانشگاه فرهنگیان از دانشگاه پردیس شهید رجایی در موضع موافق بر سر گزاره جمهوری اسلامی ایران هرگز نباید با دولت دونالد ترامپ مذاکره کند پرداخت و برنده این مناظره شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آغاز به کار مرحله منطقه ای هشتمین دوره مناظرات دانشجویی به میزبانی هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز به کار مرحله منطقه ای هشتمین دوره مناظرات دانشجویی به میزبانی هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید