یک رژیم مقوی برای لاغری سریع: رژیم سه روزه تن ماهی

به گزارش وبلاگ ساعتچی، چطور با رژیم تن ماهی وزن کم کنیم و از شر چربی های اضافی خاص شویم؟

یک رژیم مقوی برای لاغری سریع: رژیم سه روزه تن ماهی

رژیم تن ماهی نوعی رژیم مملو از پروتئین اما کم کربوهیدرات و روشی سریع برای کاهش سریع چربی های اضافی بدن است.

این رژیم مختص افرادی است که بدنسازی کار می نمایند و می خواهند چربی های خود را سریع بسوزانند. آنهایی که باید خیلی زود به هدف کاهش وزن خود برسند نیز می توانند از این رژیم استفاده نمایند. قوانین و برنامه غذایی این رژیم ساده است و خیلی راحت می گردد آن را دنبال کرد. در نهایت در یک بازه سه روزه می توان نتیجه خوبی به دست آورد. باید یادتان باشد که این رژیم برای کسب نتایج سریع خوب است و نمی توان آن را به عنوان یک برنامه غذایی پایدار برای کاهش وزن به کار برد.

مرحله اول

نصف گریپ فروت (یا معادل آن آب گریپ فروت) و یک تکه نان تست برای صبحانه بخورید. این نان تست می تواند با کره بادام زمینی یا بدون آن باشد. آب، قهوه یا چای بنوشید اما شیر یا شکر واقعی نخورید. شیرین نماینده های مصنوعی اشکالی ندارند.

مرحله دوم

برای وعده ناهار، یک تکه دیگر نان معمولی یا نان تست بخورید اما این بار نصف پیمانه تون ماهی به آن اضافه کنید. باز هم آب، قهوه یا چای بنوشید اما شیر یا شکر واقعی نخورید.

مرحله سوم

منوی شام را به 85 تا 100 گرم از هر نوع گوشت قرمز لخم بدون چربی اختصاص دهید. برای سبزیجات هم می توانید یک پیمانه لوبیا سبز و یک پیمانه هویج بخورید. دسر شما هم می تواند یک پیمانه بستنی وانیلی و یک سیب میانه باشد. برای نوشیدنی هم مجدداً آب، چای و قهوه بنوشید. حتماً این وعده را 4 ساعت قبل از خوابیدن مصرف کنید.

مرحله چهارم

این رژیم را 2 روز متوالی دیگر تکرار کنید.

هشدار

چنین برنامه غذایی به طور میانه در روز کمی کمتر از 1000 کالری به بدن شما می رساند و کربوهیدرات کمی دارد. این رژیم را نمی توان یک رژیم پایدار دانست؛ مخصوصاً برای کسی که سبک زندگی فعال و پرتکاپویی دارد. سعی کنید از این رژیم فقط در زمانی که احتیاج به یک رژیم کوتاه مدت برای کاهش وزن سریع دارید بهره ببرید نه بیشتر.

منبع: فوت و فن / healthfully.com

به "یک رژیم مقوی برای لاغری سریع: رژیم سه روزه تن ماهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک رژیم مقوی برای لاغری سریع: رژیم سه روزه تن ماهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید