یحیی هم حاضر به حمایت از مدیر پرسپولیس نیست؟

به گزارش وبلاگ ساعتچی، حتی پیروزی خانگی شیرین و دلچسب پرسپولیس مقابل نساجی در استادیوم آزادی باعث نشد تا اعضای این تیم در انتها بازی به حمایت از مدیریت باشگاه بپردازند و بازهم شاهد همان نقدها همیشگی بودیم.

یحیی هم حاضر به حمایت از مدیر پرسپولیس نیست؟

جالب اینکه یحیی گل محمدی به عنوان نفر اصلی کادرفنی همچنان حاضر به حمایت جدی و 100 درصدی از سرپرست باشگاه نیست و مدام در صحبت ها و کنفرانس های خبری اش خواهان معین تکلیف مدیریت باشگاه از سوی مسئولین وزارت ورزش و جوانان می گردد.

در سرانجام ملاقات مقابل نساجی هم با وجود پیروزی بازهم پرسپولیسی ها لب به اعتراض گگرددند و ضمن انتقاد از عملکرد مدیریت باشگاه دلایل نابه سامانی های اخیر بخصوص حذف از لیگ قهرمانان آسیا را سوء مدیریت مطرح کردند و مانند روز های اخیر بازهم به صدری تاختند.

شاید کلیدی ترین جمله را در این میان یحیی گل محمدی مطرح کرد، جایی که گفت: حتی در تأمین هزینه های یومیه باشگاه هم مانده ایم و نگرانی های زیادی داریم. مسائلی که بازیکنان ما دارند عجیب و غریب است. اگر بگویم چند درصد گرفته ایم شاید باور نکنید، چون هیچ درصدی دریافت نکرده ایم!

البته این تنها مختص به سرمربی سرخپوشان نبود بلکه حسینی، کاپیتان پرسپولیس هم لب به اعتراض گگردد و مطرح کرد: واقعا سردرگم هستیم، اما منتظریم ببینیم چه می گردد.

در حالی که معمولاً در فصول قبل مسئولان باشگاه پرسپولیس در هفته های ابتدایی لیگ حدود 20 تا 30 درصد از مطالبات بازیکنان خود را پرداخت می کردند، اما با وجود اینکه ملاقات سرخپوشان در هفته دوم مقابل نساجی هم برگزار گردید، اما همچنان خبری از پرداختی در فصل نو نیست.

از سوی دیگر بازیکنان پرسپولیس 15 درصد از مطالبات فصل قبل خود را از جمله پاداش ها و آپشن های خود دریافت نکرده اند و از این بابت هم ناراضی هستند، هرچند مدیران باشگاه در کوشش هستند به زودی پرداختی مناسبی به بازیکنان داشته باشند، اما محکومیت و بدهی سنگین در پرونده های خارجی از جمله کالدرون و دستیارانش باعث شده فع مسائل برای پرداختی های فصل نو شده اند.

همین موضوع و تأخیر باعث ناراحتی و گلایه بعضی بازیکنان شده و ضمن صحبت با بازیکنان باتجربه تر خواهان برطرف مسائل برای پرداختی های فصل نو شده اند.

به نظر می رسد نقدها از مدیریت باشگاه تا برطرف مسائل اقتصادی ادامه خواهد داشت و تا این مسائل برطرف نگردد در مسابقات آینده نیز باید همچنان شاهد گلایه های سرخپوشان باشیم.

البته شنیده می گردد طی هفته پیش رو قرار است تغییراتی در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس صورت گیرد و به احتمال زیاد تکلیف مدیرعامل باشگاه نیز معین خواهد شد. با این شرایط باتوجه به مسائل عدیده و از سوی دیگر موانع قانونی بعید به نظر می رسد صدری شانسی برای مدیرعاملی داشته باشد هر چند در حال رایزنی برای تداوم حضورش به عنوان رییس هیئت مدیره باشگاه است.

مقدار

منبع: فرارو

به "یحیی هم حاضر به حمایت از مدیر پرسپولیس نیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی هم حاضر به حمایت از مدیر پرسپولیس نیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید