استرس پرسپولیسی ها روی هزار ، گزینه های جانشینی بیرانوند سابقه حضور در لیگ برتر را ندارند!

به گزارش وبلاگ ساعتچی، تیم پرسپولیس در آستانه دو بازی بزرگ در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا با چالش غیرمنتظره ای روبه رو شده است.

استرس پرسپولیسی ها روی هزار ، گزینه های جانشینی بیرانوند سابقه حضور در لیگ برتر را ندارند!

به گزارش وبلاگ ساعتچی آنلاین، اتفاق غیرمنتظره نیمه اول بازی محبت آمیز تیم ملی با بلغارستان، مصدومیت علیرضا بیرانوند بود. در شرایطی که به نظر نمی رسید تیم حریف قدرت چندانی برای خلق موقعیت داشته باشد و دروازه بیرو آنقدرها به خطر بیفتد، این سنگربان در اثر یکی از پرتاب های بلند دستش دچار مصدومیتی عجیب و نگران کننده شد.

بیرو که تلاش کرد به یاد ایام قدیم توپ را در موقعیتی مناسب پشت مدافعان برای مهدی طارمی بیندازد، برای این کار فشار زیادی به خودش وارد کرد. بیرانوند روی زمین دراز کشید و خیلی زود تعیین شد کشاله پایش دچار آسیب دیدگی شده است؛ مصدومیتی که باعث تعویض او شد. بیرون رفتن بیرانوند و مخصوصا واکنشی که محمدرضا اخباری به این مسئله نشان داد، باعث هراس طرفداران از خانه نشینی طولانی مدت این دروازه بان شد. هرچند دست کم تا زمان تنظیم این مطلب مقدار دقیق مصدومیت بیرانوند و طول مدت دوری او از میادین تعیین نشده است.

همه می دانند که یکی از تلاش های نافرجام پرسپولیس در نقل وانتقالات، تلاش این باشگاه برای جذب یک دروازه بان ذخیره بود. سرخ ها هم اکنون گلر سرشناس و کارآزموده ای به عنوان جانشین بیرانوند در اختیار ندارند و واقعا روشن نیست اگر برای سنگربان ملی پوش این تیم اتفاقی بیفتد، کادرفنی چه باید بکند.

گلرهای ذخیره پرسپولیس مهرشاد اسدی و امیررضا رفیعی هستند که سابقه حضور در لیگ برتر را ندارند. بیرو در چنین شرایطی مصدوم شد و این درست با حساس ترین مسابقات سرخپوشان تلاقی پیدا نموده است.

پرسپولیس 28شهریور در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا با النصر بازی دارد که همینطوری هم مسابقه بسیار دشواری است؛ حالا تصور کنید قرار باشد سرخپوشان بدون بیرانوند به مصاف کریس رونالدو و سادیو مانه بروند. پس از این بازی هم پرسپولیس باید مهیای دربی تهران گردد که البته احتمالا بیرانوند به آن مسابقه می رسد اما حضور او در برابر النصر نیازمند تأیید پزشکی است.

منبع: همشهری آنلاین

به "استرس پرسپولیسی ها روی هزار ، گزینه های جانشینی بیرانوند سابقه حضور در لیگ برتر را ندارند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استرس پرسپولیسی ها روی هزار ، گزینه های جانشینی بیرانوند سابقه حضور در لیگ برتر را ندارند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید