مدعیان، شهریور ماه به خط می شوند

به گزارش وبلاگ ساعتچی، خبرنگاران: مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان در قاره آسیا در چهار گروه برگزار می شود که تیم ملی ایران در گروه دوم این رقابت ها به مصاف تیم های پاکستان، اندونزی و بحرین می رود.

مدعیان، شهریور ماه به خط می شوند

به گزارش وبلاگ ساعتچی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مرحله نهایی مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان در آسیا از 13 شهریور ماه آغاز می شود که در نهایت 4 تیم صعودکننده به مسابقات جهانی معین خواهند شد.

در این رقابت ها 16 تیم برای کسب چهار سهمیه آسیا تلاش می کنند که درگروه اول تیم های استرالیا، قزاقستان، تایلند و کویت حضور دارند و مسابقات خود را از 15 شهریور ماه در به مدت سه روز به میزبانی استرالیا انجام خواهند داد.

در رقابت های گروه دوم که به میزبانی کشورمان برگزار می شود تیم های پاکستان، اندونزی، بحرین و ایران از 20 شهریور ماه به مدت سه روز به مصاف یکدیگر می روند تا یک تیم به مسابقات جهانی 2014 لهستان راه یابد.

چهار تیم چین، هند، تایوان و عربستان سعودی درگروه سوم این رقابت ها به مصاف یکدیگر می روند که بازی های این گروه از 29 شهریور ماه در چین آغاز می شود.

درگروه چهارممسابقات انتخابی قهرمانی جهان در قاره آسیا نیز تیم های ژاپن، کره جنوبی، قطر و نیوزیلند از 13 شهریور ماه در ژاپن به مصاف یکدیگر می روند.

مسابقات والیبال قهرمانی جهان سال 2014 به میزبانی لهستان برگزار خواهد شد. تیم ملی والیبال ایران هم اکنون زیر نظر ولاسکو در اردوی آمادگی این رقابت ها بسر می برد.

منبع: تسنیم

به "مدعیان، شهریور ماه به خط می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدعیان، شهریور ماه به خط می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید