گزینه تازه پرسپولیس تعیین شد ، او با طرفداران تیم سابقش خداحافظی کرد

به گزارش وبلاگ ساعتچی، پرسپولیس میخواهد یک گلر زیر 23 سال برزیلی جذب کند ؛ گلری که از هوادان تیمش خداحافظی نموده است.

گزینه تازه پرسپولیس تعیین شد ، او با طرفداران تیم سابقش خداحافظی کرد

به گزارش وبلاگ ساعتچی، یکی از پست هایی که پرسپولیس همچنان در آن احساس احتیاج می نماید پست دروازه بانی است. آن ها در پی جذب یک گلر مطمئن برای ذخیره بیرانوند هستند. بعد از جدایی گوهری،پرسپولیس گلر ذخیره ای ندارد که در مواقع لزوم از آن استفاده کند.

پرسپولیسی ها به شدت در پی جذب محمدرضا خالدآبادی گلر تیم ملی امید بودند ولی در جذب او ناموفق ظاهر شدند و این گلر آینده دار راهی استقلال شد. با توجه به پر بودن فهرست بزرگسال پرسپولیس و نبود گلر خوب زیر 23 سال در بازار داخلی، کادرفنی پرسپولیس در پی جذب یک گلر زیر 23 سال است. ناتان سلز گلر جوان برزیلی گزینه قرمزها به شمار میرود و او به وسیله وسلی ننکا مربی گلرهای برزیلی پرسپولیس به یحیی گل محمدی معرفی شده است.

این گلر ناتان سلز نام دارد و در تیم پالمیراس برزیل حضور داشت. این گلر 199 سانتی متری سابقه حضور در تیم ملی زیر 18 سال برزیل را در کارنامه دارد. سلز به تازگی با انتشار پستی در فضای مجازی با طرفداران پالمیراس خداحافظی کرد و خبر از جدایی اش داد. اینکه مقصد او پرسپولیس است یا تیم دیگری تعیین نیست ولی به نظر می رسد نماینده او طی روزهای گذشته مذاکراتی را با باشگاه پرسپولیس انجام داده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "گزینه تازه پرسپولیس تعیین شد ، او با طرفداران تیم سابقش خداحافظی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه تازه پرسپولیس تعیین شد ، او با طرفداران تیم سابقش خداحافظی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید