کاپلو: بارسلونا من را شوکه کرد

به گزارش وبلاگ ساعتچی، کاپلو اعلام کرده نمایش بارسلونا مقابل یوونتوس او را شگفت زده کرده است.

کاپلو: بارسلونا من را شوکه کرد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ساعتچی، هفته گذشته دیداری بین بارسلونا و یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که در آن تیم بارسا با یک نمایش خوب توانست یووه را شکست دهد. مسئله ای که باعث تعحب کاپلو که خود سرمربی یووه بوده، شده است.

کاپلو در جدیدترین گفت و گوی خود به اسکای اسپورت گفته: یوونتوس مقابل بارسلونای بحران زده مسائل زیادی پیدا کرد. بابت تفاوت بین یک تیم در حال شاخته شدن که ال کلاسیکو را شکست خورده با یک تیم در سطح بالا در کشور ایتالیا تحت تاثیر قرار گرفتم. بابت تفاوت در سبک بازی و شدت موجود، شوکه شدم. بارسلونا واقعا من را تحت تاثیر قرار داد. آن ها می توانستند به جای 2 گل 8 گل به ثمر برسانند. تیمی هجومی و پویا دیدم که مسی هم در آن بسیار تاثیر داشت.

کاپلو در ادامه گفت: کیه زا اغلب در میانه میدان خالی بود، اما تمامی پاس ها به دیبالا و منطقه ای که او در زمین قرار گرفته بود منتهی می شد. به این دلیل باز کردن بازی امکان پذیر نبود و بارسلونا فرصت برای بازیابی توپ با سرعتی بالا را داشت. سرعت متفاوتی را مشاهده کردم و این باعث می شود تا درباره شرایط فعلی در ایتالیا تردید داشته باشم. یوونتوس اصلا از سرعت برخوردار نبود. آن ها همیشه مورد پرس قرار می گرفتند و تحت فشار بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کاپلو: بارسلونا من را شوکه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپلو: بارسلونا من را شوکه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید