کارنامه دانش آموزان مجازی شد

به گزارش وبلاگ ساعتچی، تهران (پانا) - به گفته وزیر آموزش و پرورش خانواده ها سال جاری برای دریافت کارنامه نیازی به حضور در مدرسه ندارند و می توانند به وسیله سامانه پادا به نشانی pada.medu.ir کارنامه فرزند خود را دریافت نمایند.

کارنامه دانش آموزان مجازی شد

به گزارش صدا و سیما، محسن حاجی میرزایی گفت: آزمایش این سامانه برای دریافت کارنامه قبلا اجرا شده است و سامانه آمادگی لازم را برای ارایه کارنامه به اولیای دانش آموزان دارد.

وی به آزمون های حضوری پایه نهم و دوازدهم اشاره نمود و گفت: سلامت دانش آموزان در اولویت ماست و تا به امروز هیچ مورد ابتلا از دانش آموزان به ویروس کرونا برای حضور در حوزه های امتحانی گزارش نشده است.

حاجی میرزایی افزود: من همه روزه از حوزه های امتحانی دانش آموزان بازدید داشتم تا از اجرای استاندارد های لازم بهداشتی در حوزه های امتحانی اطمینان حاصل کنم.

وی تاکید نمود: همه مدیران ما مامور شده اند که به صورت سرزده از حوزه های امتحانی دانش آموزان بازدید نمایند و برای هر حوزه نیز ناظر بهداشتی گذاشته شده است تا در صورت مشاهده رعایت نشدن شیوه نامه های بهداشتی برخورد گردد.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که بعضی دانش آموزان از نوع سوالات امتحانی گله دارند، گفت: به طراحان سوالات امتحانی تاکید شده بود که سوالات را متناسب با شرایط کرونایی طرح نمایند، اما هر دوره تحصیلی اهدافی دارد که باید آزمون ها بتوانند این اهداف را اندازه گیری نمایند.

حاجی میرزایی تاکید نمود: ماهیت بعضی دروس دوره نهایی سخت است و طراحان هرگونه سوالی را طرح نمایند ممکن است برای بعضی از دانش آموزان قابل حل نباشد، اما بیشتر دانش آموزان از سوالات راضی بوده اند.

وی به قطع برق در بعضی حوزه های امتحانی اشاره نمود و گفت: با هماهنگی که با وزارت نیرو اجرا شده قرار است مسئولان شرکت برق در مناطقی که حوزه های امتحانی هست ملاحظاتی داشته باشند.

حاجی میرزایی همچنین افزود: از مدیران مدارس نیز خواسته ایم حتی با اجاره موتور برق اضطراری از بروز مشکل برای دانش آموزان در حوزه های امتحانی خودداری نمایند.

وی به افزایش 50 درصدی فوق العاده شغل معلمان هم اشاره نمود و گفت: این افزایش در اسفند 98 برای همه فرهنگیان اعمال شده است و اگر برای هر فرهنگی اعمال نشده می تواند به ادارات آموزش و پرورش مراجعه کند تا آنالیز گردد.

وزیر آموزش و پرورش همچنین خبر کاهش حقوق فرهنگیان در احکام حقوقی سال 1400 را تکذیب کرد و افزود: ما دقیقا آنچه را که طبق قانون مجاز به افزایش بودیم در احکام جدید فرهنگیان اعمال نموده ایم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "کارنامه دانش آموزان مجازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارنامه دانش آموزان مجازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید