پروژه پارک آزادی با لیونل مسی کلید خورد

به گزارش وبلاگ ساعتچی، اینترمیامی با آغاز ساخت پارک آزادی میامی، یک مجموعه تفریحی بزرگ که قرار است درهای خود را در سال 2025 باز کند، یک گام بزرگ رو به جلو برداشته است. خانه تازه باشگاه در نزدیکی فرودگاه بین المللی میامی قرار خواهد داشت. زمان اتمام ورزشگاه تازه بسیار جالب است زیرا کاملاً با تاریخ انتها قرارداد فعلی لیونل مسی با این باشگاه مطابقت دارد. مراسم رسمی روند ساخت و ساز اواخر امسال برگزار خواهد شد.

پروژه پارک آزادی با لیونل مسی کلید خورد

خورخه ماس یکی از مالکین اینترمیامی، در بیانیه مطبوعاتی بر پتانسیل تحول آفرین این پروژه تاکید نمود: خانواده من تصمیم گرفتند با اینترمیامی چیزی واقعاً متحول کننده بسازند. ما تنها در عرض چهار سال تصور جهانی از فوتبال آمریکا را تغییر دادیم. این دیدگاه ما را در ساخت پارک آزادی میامی هدایت می نماید. بی صبرانه منتظر استقبال از هوادارانمان در ورزشگاه پیشرفته مان و شنیدن شعارهایشان در حالی که مسی و بازیکنان اینترمیامی برای اولین بار در سال 2025 وارد زمین می شوند، هستم.

اما پارک آزادی میامی فراتر از یک ورزشگاه فوتبال است. این مجموعه شامل منظره ها سرگرمیی وسیع است از جمله یک پارک عمومی بسیار بزرگ که به همراه زمین های ورزشی جوانان و مراکز تجاری و سرگرمی، به بزرگترین پارک میامی تبدیل می گردد. تیم های سازنده در حال حاضر مشغول ساخت یک مرکز اجتماعی چندوجهی هستند. که نه تنها مجموعه ورزشی، بلکه فضاهای خرده فروشی، یک هتل و مجموعه متنوعی از رستوران ها و مغازه ها را نیز شامل می گردد.

دوون مک کورکل، رئیس تازه منصوب شده پارک آزادی میامی، در خصوص افزایش علاقه به این پروژه گفت: سطح توجه و هجوم درخواست هایی که دریافت می کنیم باورنکردنی بوده است، که گواهی بر تأثیر مثبت لیونل مسی بر اینترمیامی و شهر میامی است.

ساخت پارک آزادی میامی یک اتفاق مهم در تکامل فوتبال آمریکا و فضاهای سرگرمیی اجتماعی است. این پروژه با منظره گسترده ای که دارد، قرار است به یک مقصد برجسته برای ورزش و سرگرمی در میامی تبدیل گردد.

منبع:خبرورزشی

منبع: فرارو

به "پروژه پارک آزادی با لیونل مسی کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه پارک آزادی با لیونل مسی کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید