واکمن های تازه سونی با روکش طلا!

به گزارش وبلاگ ساعتچی، اخیرا سونی سری واکمن های Signature خود را در بازار آسیا معرفی کرده است. سونی NW-WM1ZM2 و سونی NW-WM1AM2 دو مدل از این سری واکمن ها هستند که دارای روکش طلا و فناوری آمپر دیجیتال S-Master می باشند.

واکمن های تازه سونی با روکش طلا!

به گزارش وبلاگ ساعتچی، واکمن های NW-WM1ZM2 و NW-WM1AM2 سونی دارای یک صفحه نمایش 5.0 اینچی با وضوح HD هستند و یک تجربه شنیداری صوتی با وضوح بالا را ارائه می دهند. این واکمن ها مجهز به وایفای هستند که دستگاه ها از طریق آن می توانند به اینترنت متصل شوند و موسیقی های مختلفی را دانلود کنند. هر دو مدل واکمن از فناوری دیجیتال S-Master HX استفاده می کنند.S-Master HX فناوری داخلی سونی از برند واکمن است.

آمپلی فایر دیجیتال کامل موجود در واکمن ها سبب ارائه کامل صدا ها می شود. NW-NW-WM1ZM2 در یک شاسی 4N با روکش طلا و خلوص 99.99% عرضه می شود که از مس بدون اکسیژن (OFC) ساخته شده است. از سوی دیگر، NW-WM1AM2 از یک قاب آلیاژ آلومینیومی مستحکم ساخته شده است که حسی جعبه ای در دست را ارائه می دهد.

این واکمن در رنگ مشکی طراحی شده است. این دستگاه ها دارای سیستم عامل اندروید 11 می باشند و تا 40 ساعت پخش صدای FLAC با رزولوشن بالا 96 کیلوهرتز را ارائه می دهند. هر دو مدل دارای جک صدا و پورت USB Type-C هستند. NW-M1AM2 دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است، در حالی که NW-WM1ZM2 با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود. هر دو واکمن از کارت microSD پشتیبانی می کنند.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "واکمن های تازه سونی با روکش طلا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکمن های تازه سونی با روکش طلا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید