همه چیز درباره سریال آنتولوژی و پر ستاره Extrapolations

به گزارش وبلاگ ساعتچی، دنیای سریال با شکل گیری سرویس آنلاین اپل تی وی پلاس همچنان به رونق و رشد خود ادامه داد و حالا نیز این سرویس آنلاین سریال نو و بزرگی را مهیا نموده که به عنوان سریال برآوردها (Extrapolations) شناخته می گردد. همچون دیگر سریال سرویس آنلاین اپل تی وی پلاس یعنی سریال آمریکای کوچک (Little America)، این سریال تازه نیز یک اثر آنتولوژی است.

همه چیز درباره سریال آنتولوژی و پر ستاره Extrapolations

با این حال، سریال برآوردها بیشتر روی تغییرات آب و هوایی و پیامدهای در حال تحول آن روی بشریت تمرکز خواهد داشت. از سال 2020، این سریال در سرویس آنلاین اپل تی وی پلاس در حال توسعه بوده و فیلمبرداری آن نیز از اکتبر 2021 تا اوایل سال 2022 در جریان بود. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با بازیگران سرشناس، عوامل سازنده و تاریخ پخش این اثر آشنا شوید.

داستان سریال Extrapolations

همانطور که در بالا ذکر شده بود، سریال برآوردها اثری آنتولوژی به شمار می رود که داستان های مختلفی را با حضور شخصیت های متفاوت به تصویر خواهد کشید، کاراکترهایی که در آینده ای نه چندان دور زندگی می نمایند و دنیا آن ها نیز با پیامدهای فاجعه بار تغییرات آب وهوایی روبرو شده است.

پس می توان گفت که این سریال تفسیر مهمی درباره بحران جاری آب وهوا را بازگو می نماید، بحرانی که روی سیاره ما و موجودات آن تأثیر گذاشته است. این سریال دیدگاه های بسیار زیادی در رابطه با پیامدهای تغییرات آب وهوایی را آنالیز خواهد نمود که از سوی دانشمندان، رهبران، شهروندان، نخبگان، بچه ها و غیره خواهد بود.

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای سریال برآوردها به توضیح زیر است:

سریال برآوردها درامی جسورانه از نویسنده، کارگردان و تهیه نماینده اجرایی اسکات زد برنز است که در آن، آینده ای نه چندان دور به تصویر کشیده می گردد. این آینده تحت تأثیرات فاجعه آمیز تغییرات آب وهوایی قرار گرفته و این فجایع نیز روی زندگی همه افراد تأثیر گذاشتند. هشت داستنان در هم تنیده درباره عشق، کار، ایمان و خانواده از سراسر دنیا در این سریال به تصویر کشیده خواهند شد که به آنالیز تصمیماتی تغییردهنده زندگی خواهد پرداخت که باید سریعتر در راستای حفظ سیاره گرفته شوند. هر داستان فرق دارد اما مبارزه برای آینده خودمان کاری دنیای است. و وقتی سرنوشت بشریت در لحظات آخر خودش است، نبرد بین شجاعت و رضایت بسیار لازم است. آیا آنقدر شجاع هستیم که قبل از اینکه خیلی دیر گردد، راهکاری برای خنثی سازی تغییرات آب وهوایی انجام بدهیم.

بازیگران سریال Extrapolations

سریال برآوردها به خاطر بازیگران برجسته و سرشناس است بسیار مورد توجه قرار گرفته، بازیگرانی که هر کدام در قسمت های متفاوتی از فصل اول سریال حضور خواهند داشت. از جمله بازیگرانی که در قسمت ابتدایی سریال نقش آفرینی می نمایند نیز می توان به متیو ریس، هدر گراهام، الکساندر سوکوویکوف، طاهر رحیم و سی نا میلر اشاره نمود.

بازیگران قسمت دوم سریال برآوردها شامل مریل استریپ و کیت هرینگتون خواهد بود. دیوید دیگز نیز نقش اصلی قسمت سوم را ایفا می نماید و ادوارد نورتن و میا میسترو نیز در قسمت چهارم سریال حضور دارند. جما چن در قسمت ششم سریال نقش آفرینی خواهد نمود و این در حالی است که قسمت هفتم سریال با حضور بازیگرانی از جمله فارست ویتاکر، ماریون کوتیلارد، توبی مگوایر و آیزا گونزالس خواهد بود.

جدا از این بازیگرانی که در بالا ذکر شدند، افراد زیاد دیگری نیز در سریال برآوردها نقش آفرینی می نمایند که شامل دیوید شویمر، دایان لین، چری جونز، یارا شهیدی، ایندیرا وارما، کری راسل، موری بارتلت، جود هیرش، هری نف و مایکل گندولفینی اشاره نمود.

تاریخ پخش سریال Extrapolations

سریال آنتولوژی برآوردها از تاریخ 17 مارس سال 2023 میلادی (آدینه 26 اسفند 1401) به صورت انحصاری از سرویس آنلاین اپل تی وی پلاس پخش خواهد شد. در همان روز ابتدایی نیز سه قسمت اول به همراه یکدیگر پخش می شوند و باقی قسمت ها نیز به صورت هفتگی در روزهای آدینه عرضه خواهند شد. فصل اول این سریال شامل هشت قسمت است که هر کدام از آن ها نیز حدود 60 دقیقه زمان دارند.

آیا فصل دوم سریال Extrapolations ساخته می گردد؟

سریال برآوردها اثری آنتولوژی است و پتانسیل آن را دارد که داستان های بسیار بیشتری را در رابطه با تغییرات آب وهوایی مورد آنالیز قرار بدهد اما با این وجود، از این سریال به عنوان یک سریال کوتاه یاد شده و به نظر می رسد که این اثر سرویس آنلاین اپل تی وی پلاس تنها یک فصل خواهد داشت.

منبع: فوت و فن / collider.com

به "همه چیز درباره سریال آنتولوژی و پر ستاره Extrapolations" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره سریال آنتولوژی و پر ستاره Extrapolations"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید