نیروی انسانی خلاق و متخصص، اساسی ترین سرمایه کشور است

به گزارش وبلاگ ساعتچی، استاندار اردبیل گفت: نیروی انسانی خلاق و متخصص، اساسی ترین سرمایه کشور در راستای فراوری ثروت است.

نیروی انسانی خلاق و متخصص، اساسی ترین سرمایه کشور است

سیدحامد عاملی گفت: بدون شک نیروی انسانی خلاق، متخصص، نوآور و دارای دانش، سرمایه های اصلی کشور در راستای فراوری ثروت هستند و بنابراین باید قدر نخبگان و سرمایه های اصلی کشور را دانست.

استاندار اردبیل در آیین گشایش بیست وسومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی گفت: اگر می خواهیم در آینده با مسائل کم تری در همه حوزه ها روبه رو شویم، باید در جذب نیرو های انسانی پیروز عمل کنیم چراکه وجود جامعه ای سالم و پیشرفته تنها با نیروی انسانی دارای علم و دانش ممکن است.

عاملی می گوید: جایگاه علمی ایران در منطقه و دنیا مناسب است، اما باید کوشش کنیم این جایگاه و رتبه را ارتقا دهیم و در جهت تبدیل این یافته های علمی به فناوری و حل مسائل جامعه حرکت کنیم.

او گفت: باید نگاه ها به حوزه علم راهبردی باشد تا بتوانیم برای برطرف مسائل موجود در جامعه گام برداریم و بعلاوه نگاه راهبردی معطوف به آینده نیز ضروری بوده و از امروز باید خودمان را برای آینده آماده کنیم و احتیاج های آینده را تشخیص داده و برای برطرف آن کوشش کنیم.

استاندار اردبیل می گوید: مصرف دارو در ایران تقریبا با مصرف دارو در کشور پرجمعیتی همانند چین برابری دارد که احتیاج است با نگاه علمی این شرایط را تغییر داده و به سمت پیشگیری قبل از درمان حرکت کنیم.

وبلاگ ساعتچی اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نیروی انسانی خلاق و متخصص، اساسی ترین سرمایه کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروی انسانی خلاق و متخصص، اساسی ترین سرمایه کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید