ناینگولان: اینتر را از تصمیمش پشیمان می کنم

به گزارش وبلاگ ساعتچی، هافبک بلژیکی نراتزوی می گوید در تیم جدیدش آنقدر خوب کار خواهد کرد که کارفرمایان خود را از انتقال او به تیمی دیگر پشیمان خواهد کرد.

ناینگولان: اینتر را از تصمیمش پشیمان می کنم

به گزارش وبلاگ ساعتچی، راجا ناینگولان می گوید با وجود داشتن گزینه های دیگر، ترجیح داده به تیم سابقش کالیاری برشود و امیدوار است که در این تیم طوری بازی کند که مسئولان اینتر به اشتباه بودن تصمیم شان برای خارج کردن نام او از فهرست بازیکنان تیم پی ببرند.

ناینگولان تنها یک سال پیش رم را ترک کرد و به اینتر پیوست اما با اخراج لوچانو اسپالتی و روی کار آمدن آنتونیو کونته، وضعیت هافبک بلژیکی هم عوض و او از فهرست بازیکنان نراتزوری خارج شد.

حالا ناینگولان به عنوان بازیکن قرضی به تیمی برمی شود که در فاصله سال های 2010 تا 2014 برای آن بازی می کرد.

او پس از شرکت در یک ضیافت شام با حضور هم تیمی هایش به سایت توتومرکاتووب گفت: خوشحالم که به خانه برمی گردم. این انتخاب خودم بود هرچند برای ترک اینتر کمی تحت فشار قرار گرفتم اما در نهایت این تصمیم را گرفتم که به کالیاری بیایم و امیدوارم که اینجا عملکرد خوبی داشته باشم. گزینه های دیگری هم داشتم اما انتخاب کالیاری برایم بسیار آسان بود.

یکی از دلایل انتخاب شدن کالیاری توسط ناینگولان همسرش بود که به بیماری سرطان مبتلا است. او کالیاری را انتخاب کرد تا مطمئن شود همسرش که اهل منطقه ساردینینا است، در طول دوره درمانش به خانواده خود نزدیک است.

ناینگولان افزود: حالا من می خواهم خودم را به چالش بکشم و به جایی برگردم که به اینتر ثابت کنم تصمیمش برای انتقال من اشتباه بوده است.

انتظار می رود که ناینگولان از فردا (یکشنبه) تمرینات خود را در کالیاری آغاز کند و روز دوشنبه هم تست پزشکی این تیم را انجام دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ناینگولان: اینتر را از تصمیمش پشیمان می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناینگولان: اینتر را از تصمیمش پشیمان می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید