معرفی گوشی مقرون به صرفه قیمت موتورولا Moto G22

به گزارش وبلاگ ساعتچی، فروشگاه اینترنتی Flipkart با انتشار یک تیزر تبلیغاتی تأیید کرد که گوشی Motorola Moto G22 در تاریخ 8 آوریل در بازار هند راه اندازی خواهد شد.

معرفی گوشی مقرون به صرفه قیمت موتورولا Moto G22

به گزارش وبلاگ ساعتچی، تاریخ عرضه گوشی Motorola Moto G22 در بازار هند قطعی شد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 90 هرتزی IPS و یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی است. گوشی Moto G22 در فروشگاه اینترنتی Flipkart قابل خرید است.

پس از راه اندازی این گوشی در اروپا، برند موتورولا در نهایت در بازار هند نیز اقدام به عرضه گوشی های هوشمند موتورولا Moto G22 کرد. این برند تایید نموده است که در تاریخ 8 آوریل 2022 (19 فروردین)، موتورولا Moto G22 را در بازار هند راه اندازی می نماید. این دستگاه به وسیله فروشگاه اینترنتی Flipkart در هند به فروش خواهد رسید. می بینیم که یک صفحه فرود اختصاصی برای موتورولا Moto G22 در حال حاضر در وب سایت تجارت الکترونیک هند ساخته شده است، که به وضوح نشان از عرضه این گوشی در آینده نزدیک دارد.

می دانیم که صفحه فرود (Landing Page) در واقع نخستین صفحه ای است که کاربر به وسیله آن وارد وبسایت می گردد. البته اولین صفحه وبسایت همواره صفحه ورود محسوب نمی گردد. این صفحه ها تا حد امکان مجذوب کننده و کاربردی ساخته می شوند تا بازدیدکننده را در وبسایت نگه دارند. درباره مشخصات نسخه هندی Motorola Moto G22 پیش بینی می گردد که دارای مشخصات مشابهی با نسخه جهانی است.

همانطور که در تصاویر دیده می گردد، شرکت موتورولا گوشی موتورولا Moto G22 را در بازار هند در تاریخ 8 آوریل راه اندازی خواهد نمود. این دستگاه در رنگ های آبی و سیاه ارائه می گردد. صفحه فرود Flipkart تقریبا همه چیز را در خصوص دستگاه نشان می دهد. قیمت این گوشی احتمالا در حدود 14000 روپیه (تقریبا برابر با 184 دلار آمریکا) خواهد بود.

گوشی Motorola Moto G22 از پردازنده MediaTek Helio G37 که با رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی جفت شده است، پشتیبانی می نماید. از لحاظ نرم افزار، موتورولا MOTO G22 بر روی آخرین سیستم عامل اندروید، یعنی اندروید 12 که از پیش نصب شده است، اجرا می گردد.

دوربین های موتورولا MOTO G22 شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور با زاویه فوق عریض 8 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک سنسور 16 مگاپیکسلی سلفی در پنل جلویی می گردد. باتری Motorola Moto G22 نیز یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

به "معرفی گوشی مقرون به صرفه قیمت موتورولا Moto G22" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی گوشی مقرون به صرفه قیمت موتورولا Moto G22"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید