معرفی مسیرهای طبیعت گردی در آلمان

به گزارش وبلاگ ساعتچی، راستاهای طبیعت گردی در آلمان

آلمان آنقدر منطقه ها دیدنی و تماشایی دارد که می توان در هر شهرش زیبایی های طبیعی و هنری را دید و لذت برد. دوستداران طبیعت گردی در این کشور، طبیعتی بکر و ناب را پیدا و خود را سیراب از آب و هوایی مطبوع و جشم های رویایی می نمایند. هزاران کیلومتر راستا طبیعت گردی زیبا در آلمان وجود دارد که شما را به کنار رودخانه ها، دشت های گل و دامنه های سرسبز می رساند. می خواهیم زیباترین راستاهای طبیعت گردی در آلمان را معرفی کنیم، خبرنگاران را همراهی کنید.

معرفی مسیرهای طبیعت گردی در آلمان

راستا دامنه های آلپ

برای تماشا منظره ها و چشم اندازهای کوهستانی به جنوب آلمان بروید جایی که طبیعت، راستای 450 کیلومتری را به شما هدیه داده تا در آغوشش لذت طبیعت گردی را حس کنید. در این راستا که از مقاصد کلاسیک جهانگردان است نه فقط کوه ها که دریاچه هایی مثل بودنزه و تگرنزه را می بینید که زیبایی خاصی به محیط اطراف داده اند. اگر به منطقه ها اطراف تگرنزه بروید غذاهای لذیذ و خوشمزه را پیدا می کنید که خوش طعمی آن ها در آلمان معروف هست.

راستا جنگل تورینگن

در جنگل تورینگن در مرکز آلمان، راستای 170 کیلومتری وجود دارد که پیاده روی در آن شما را به گذشته های تاریخی می برد. این راستا در سال 1999 به عنوان جاده ای تاریخی و فرهنگی معرفی گردید.

راستا پینترز (Painters)

در قرن 18 بود که ناگهان مکان هایی با زیبایی های طبیعی، جهانگردان زیادی به خود تماشاد. آلمان هم که پر از این زیبایی هاست گوشه و کنارش پر شد از جهانگردان، یکی از این شهر ها درسدن (Dresden) بود که با صخر های منحصربفرد و زیبایی که دارد آنقدر جهانگرد به خود دید که راستا پینترز را برای راهنمایی جهانگردان به این منطقه درست کردند. این راستا در سال 2006 مورد بازسازی نهاده شد و زیبایی هایش دو چندان شد.

راستا شکوفه های یاس بنفش

در اواخر تابستان هر سال به شمال آلمان در منطقه لونبرگ هیث که بروید راستای را می بینید که شما را به دشتی پر از یاس های بنفش می برد. چرای دام های ساکنان محلی در این ناحیه باعث به وجود آمدن چشم اندازهایی این چنین خیال انگیز و خیره کننده شده ا ست.

راستا گوته

در ناحیه هارتس در شمال آلمان راستای ناهموار و کوهستانی از محبوب ترین راه ها برای طبیعت گردی در بین عاشقان طبیعت است. اگر به بالای قله افسانه ای بروکن که با 1141 متر ارتفاع، بلندترین کوه رشته کوه هارتس است بروید چشم اندازی پانورامایی و تماشایی از اطراف را می بینید. سال ها قبل از اینکه این محل به راستای جهانگردی و شلوغ تبدیل گردد گوته شاعر معروف آلمان این قله را فتح نموده بود.

راستا تالاب ساحلی

هر روز در هنگام جزر دریا می توانید چند ساعتی را بر روی گل و لای سطح دریا راه بروید. دریای وادن در بخش جنوب شرقی دریای شمال، در سال 2009 در فهرست میراث جهانی یونسکو نهاده شد.

منبع: dw.com

منبع: الی گشت

به "معرفی مسیرهای طبیعت گردی در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مسیرهای طبیعت گردی در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید