معرفی برگزیدگان سومین جشنواره نمایشنامه نویسی رودو در آستارا

به گزارش وبلاگ ساعتچی، خبرنگاران/گیلان نفرات برگزیده سومین دوره جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی رودو که به میزبانی شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار گشت، معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان سومین جشنواره نمایشنامه نویسی رودو در آستارا

سیامک حسن زاده، دبیر سومین دوره جشنواره نمایشنامه نویسی رودو، در گفت و گو با وبلاگ ساعتچی اظهار کرد: پس از برگزاری دو دوره جشنواره در بندر مرزی آستارا، شاهد بهتر شدن کیفیت نمایشنامه های ارسالی به بخش مسابقه این جشنواره بودیم.

وی با بیان اینکه آثار زیادی به این دوره که به شکل آزاد برگزار گردید، ارسال شدند، ادامه داد: از میان آثار ارسالی، 34 اثر شرایط شرکت در مسابقه را به دست آوردند.

حسن زاده، با تاکید بر اینکه بررسی آثار نویسنده ها از سوی هیات داواران حدود یک ماه به طول انجامید، اضافه کرد: هیات داوران پری دریایی و دوچرخه اثر محمدفخرایی از بوشهر را به عنوان اثر برتر این دوره برگزید.

وی اضافه کرد: آمستردام اثر لیلا روغنگیرقزوینی از قزوین و جن زده زیر لیل اثر مسعود احمدی از شیراز به ترتیب به مقام دوم و سوم دست یافتند.

وی با اشاره به اینکه داوری این جشنواره بر عهده رضا جوشنی، محمدباقر نباتی مقدم، شهروز آقایی پور، رضا عاشوری فر و رضا یاوری بود، خاطر نشان کرد: نمایشنامه نویسانی از استان های تهران، البرز، بوشهر، آذربایجان شرقی، گیلان، قزوین، فارس، اصفهان، مرکزی، کرمانشاه و اردبیل، آثار خود را به بخش مسابقه این جشنواره ارسال کردند.

به گزارش وبلاگ ساعتچی، به برگزیدگان این جشنواره، تندیس، لوح تقدیر و جوایز نقدی و غیرنقدی اهدا شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "معرفی برگزیدگان سومین جشنواره نمایشنامه نویسی رودو در آستارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برگزیدگان سومین جشنواره نمایشنامه نویسی رودو در آستارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید