مردم دچار وسوسه تبلیغات غیرواقعی خرید ملک نشوند

به گزارش وبلاگ ساعتچی، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه تبلیغات زیادی درباره خرید ملک و زمین با قیمت های پایین و وسوسه کننده در شهر وجود دارد، از مردم خواست مطلع باشند و بدون استعلام، سرمایه گذاری نکنند و فریب نخورند.

مردم دچار وسوسه تبلیغات غیرواقعی خرید ملک نشوند

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ساعتچی، در بعضی از آگهی ها، قیمت زمین بسیار مقرون به صرفه است و همین موضوع باعث سرمایه گذاری مردم در این طرح ها می گردد که مسائل زیادی برای خریداران ایجاد نموده است.

وی توضیح داد: برای استعلام از اینکه ملک خریداری شده مشکل حقوقی نداشته باشد باید به واحد املاک و حقوق ادارات راه و شهرسازی مراجعه گردد تا مردم از وضع ملک مطلع شوند و بعد سرمایه گذاری نمایند.

تبلیغ پیش فروش زمین با نام طرح ملی مسکن غیر قانونی است

محبت خواه اضافه کرد: برای تبلیغ هرگونه پیش فروش ساختمان، فروشنده باید مجوز از وزارت راه و شهرسازی، اداره فرهنگ و وزارت کار و رفاه اجتماعی داشته باشد.

وی ادامه داد: متقاضیان پیش خرید مسکن، قبل از پرداخت پول حتما از حوزه راه و شهرسازی استان خود استعلام بگیرند و هرگونه تبلیغ پیش فروش زمین دولتی و با نام طرح ملی مسکن، غیر قانونی است.

محبت خواه درباره تعاونی های مشکل دار مسکن در استان تهران هم گفت: 372 واحد در بنیاد مسکن، 1700 واحد در شهر های تازه، 7 هز ار واحد در پردیس و 9 هزار واحد تعاونی مسکن در شهر پرند وجود دارد که باید معین تکلیف گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه متولی تعاونی ها؛ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، اضافه کرد: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید اقدامات لازم را انجام دهد تا تکلیف این تعاونی ها روشن گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "مردم دچار وسوسه تبلیغات غیرواقعی خرید ملک نشوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم دچار وسوسه تبلیغات غیرواقعی خرید ملک نشوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید