مرحله یک هشتم نهایی جام شروع شد ، یانکی ها به مصاف لاله های نارنجی می روند

به گزارش وبلاگ ساعتچی، مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام جهانی 2022 قطر از امروز شروع می گردد و در نخستین مسابقه هلند و آمریکا مقابل هم صف آرایی می نمایند.

مرحله یک هشتم نهایی جام شروع شد ، یانکی ها به مصاف لاله های نارنجی می روند

به گزارش وبلاگ ساعتچی، دو تیم از ساعت 18:30 به وقت تهران و در استادیوم بین المللی خلیفه با قضاوت ویلتون سامپایو از برزیل مسابقه خود را شروع خواهند کرد.

هلند به عنوان صدرنشین گروه A با 2 پیروزی مقابل قطر و سنگال و یک تساوی مقابل اکوادور به این مرحله رسیده است و آمریکا با یک پیروزی مقابل ایران و 2 تساوی مقابل انگلیس و ولز توانسته تیم دوم گروه B شود.

دو تیم درحالی به میدان می روند که در تیم آمریکا، کریستین پولیشیچ و جاش سارجنت به علت مصدومیت حضورشان در ترکیب تیم در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

هلند در 17 بازی گذشته خود در جام جهانی شکست نخورده و در 5 مسابقه از 6 ملاقات آخرش، گلی دریافت نکرده است.

آمریکا نیز در 10 مسابقه از 11 بازی اخیر خود در جام جهانی بدون باخت بوده است.

در مرحله گروهی درحالی که هلندی ها پیروز شدند 5 بار دروازه رقبا را باز نمایند، اما آمریکا تنها 2 گل توانسته است بزند که این نشان از خط حمله ضعیف یانکی ها دارد.

آمریکا و هلند تا به امروز 5 بار به مصاف هم رفته اند که 4 پیروزی برای هلند و یک برد برای آمریکا به ثبت رسیده است. آمریکا آخرین مصاف دو تیم را در سال 2015 میلادی، 4 بر 3 برده است. آخرین برد هلند مقابل آمریکا نیز به سال 2010 برمی شود.

منبع: همشهری آنلاین

به "مرحله یک هشتم نهایی جام شروع شد ، یانکی ها به مصاف لاله های نارنجی می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرحله یک هشتم نهایی جام شروع شد ، یانکی ها به مصاف لاله های نارنجی می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید