بازار خیریه بین المللی در مقدونیه با حضور ایران برگزار گشت

به گزارش وبلاگ ساعتچی، بازار خیریه بین المللی به مناسبت روز جهانی کودک در میدان مرکزی شهر اسکوپیه مرکز مقدونیه با مشارکت سفارت خانه های خارجی از جمله سفارت کشور جمهوری اسلامی ایران و دفاتر سازمان های بین المللی برگزار گشت.

بازار خیریه بین المللی در مقدونیه با حضور ایران برگزار گشت

هدف از برپایی بازار خیریه بین المللی که هر ساله برگزار می شود، حمایت از بچه ها و خردسالان است و سازمان های مختلف، کنندگی های دیپلماسی و کنندگی های سازمان های بین المللی و عموم مردم از این برنامه به خوبی استقبال می کنند.

این بازارچه هر ساله از طریق مرکز فرهنگی مقدونیه (Welcome Macedonia) به منظور ارائه کمک های خیریه ای به مردم و گروه های نیازمند برگزار می شود، و سال جاری غرفه سفارت جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر سفارتخانه های خارجی با ارائه صنایع دستی و سنتی ایرانی مشارکتی فعال داشته که مورد استقبال بسیار بازدیدکنندگان قرار گرفت.

وزیر امورخارجه مقدونیه و شهردار اسکوپیه نیز در میان جمعیت شرکت کننده از جمله بازدیدکنندگان این بازار بودند.

بر اساس تصمیم مرکز برگزارکننده، درآمد حاصله از بازار خیریه سال جاری صرف هزینه آموزش و خرید اقلام و ادوات آموزشی برای بچه ها کار در منطقه شوتکا خواهد شد.

در بازار سال جاری که شنبه شب برپا شد، کشورهای ایتالیا، اسلونی، ایران، انگلیس، آمریکا، مونته نگرو، صربستان، هلند، قطر، چین، آلبانی، بلغارستان، فرانسه، ترکیه، اسپانیا، اسلواکی، مرکز اتحادیه اروپا و سازمان های بین المللی OSCE ،IMF ،UNICEF و تعدادی از شرکت های خارجی و داخلی مستقر در اسکوپیه حضور داشتند.

منبع: کجارو / ایرنا

به "بازار خیریه بین المللی در مقدونیه با حضور ایران برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار خیریه بین المللی در مقدونیه با حضور ایران برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید