مراکز خرید استانبول

به گزارش وبلاگ ساعتچی، استانبول با فرهنگی غنی و گلچین شده و سالها تاریخ محسور کننده علاوه بر اینکه یک مکان گردشگری بینظیر می باشد،می تواند تجربه یک خرید منحصر بفرد را نیر رقم بزند.استانبول بعنوان پایتخت زیبای ترکیه، با داشتن مجموعه ای از فروشگاهها و مراکز خرید پیشرفته با معماری و دکوراسیون داخلی زیبا،محلی مناسب برای خرید محسوب می شود.

مراکز خرید استانبول

استانبول دارای صنایع دستی بینظیری می باشد که آنها را با تضمین بالای کیفیت محصول در بازارهای اروپایی و آسیایی عرضه می کند،مسافرانی که به استانبول سفر می کنند می توانند این صنایع دستی را به عنوان سوغاتی برای آشنایان و دوستان ببرند.

بازار بزرگ و سنتی کاپالی چارشی نیز مکان ایده آلی برای خرید در استانبول و خریدن تعدادی سوغاتی ارزان می باشد. مهم نیست که دنبال چه خریدی هستید در اینجا برای همه، چیزی ارائه شده است. در این مطلب سعی شده است که لیستی از مراکز خرید استانبول برای گردشگرانی که به قصد خرید به استانبول سفر می کنند، ارائه می گردد.

مراکز خرید استانبول با قیمت مناسب

مراکز خرید استانبول از جمله پاساژ اطلس، مرکز خرید کاپیتول در بخش آسیایی استانبول، خیابان بغداد،مرکز خرید هیستوریا،مرکز خرید فروم، مرکز خرید کروسل و خیابان بهاریه نیز برای خرید حائز اهمیت هستند.

منبع: لذت سفر

به "مراکز خرید استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید