صعود 17 پله ای فیروزجا در رده بندی جهانی، سقوط 4 پله ای خادم الشریعه

به گزارش وبلاگ ساعتچی، در جدیدترین رده بندی فدراسیون دنیای شطرنج فیروزجا با 19 پله صعود در دره سی و هشت دنیا قرار گرفته است و اولین سوپراستاد بزرگی خود را تثبیت نموده است. خادم الشریعه در رده بندی دنیای چهار پله سقوط داشت.

صعود 17 پله ای فیروزجا در رده بندی جهانی، سقوط 4 پله ای خادم الشریعه

به گزارش وبلاگ ساعتچی، در جدیدترین رده بندی فدراسیون دنیای شطرنج در ماه آگوست 2019 میلادی، سارا سادات خادم الشریعه با 2468 واحد ریتینگ با چهار پله سقوط در رده بیست و یکم برترین شطرنج بازان بانوی دنیا نهاده شد. او در ماه گذشته با 2481 واحد ریتینگ در رده هفدهم قرار داشت.

در بخش استاندارد شطرنج بازان دنیا نیز علیرضا فیروزجا با ریتینگ 2702 و با 17 پله صعود در رده سی و هشتم دنیا نهاده شد . او در ماه گذشته با ریتینگ 2685 در رده 55قرار داشت. همچنین پرهام مقصودلو با 2656 واحد ریتینگ در رده 94 دنیا نهاده شد. او در ماه گذشته با ریتینگ 2656 در رده 94 دنیا بود.

در بخش برترین های جوانان دنیا همچنان علیرضا فیروزجا در رده سوم و پرهام مقصودلو نیز در رده پنجم قرار دارند. سید محمد امین طباطبایی با ریتینگ 2601 در رده شانزدهم جوانان دنیا ایستاده است. در این بخش آرین غلامی در رده 39 و شاهین لرپری زنگنه در رده73 قرار دارند.

در بخش دختران جوان دنیا نیز مبینا علی نسب با ریتینگ 2280 و با 7 پله سقوط نسبت به ماه قبل در رده 45 نهاده شده است.

در بخش استاندارد برترین شطرنج بازان ایران نیز علیرضا فیروزجا در رده نخست نهاده شده است. بعد از او پرهام مقصودلو و سیدمحمد امین طباطبایی در رده های دوم و سوم قرار دارند. پویا ایدنی، احسان آرین غلامی، قائم مقامی،مسعود مصدق پور، شاهین لرپری زنگنه، سیدخلیل موسوی و امیررضا پور رمضانعلی در رده های بعدی جای گرفته اند.

در بخش استاندارد شطرنج بازان دختران ایران، سارا سادات خادم الشریعه در صدر جدول واقع شده است. آتوسا پورکاشیان و مبینا علی نسب در رده های دوم و سوم ایستاده اند. غزل حکیمی فرد، میترا حجازی پور، آناهیتا زاهدی فر، هانیه خلجی، مینو عسگری زاده، میترا عسگرزاده و آنوشا مهدیان در رده های بعدی جای گرفتند.

ایران در این ماه با میانگین ریتینگ 2562 و با دو پله صعود در رده بیست و سوم دنیا و سوم آسیا واقع شده است. در بخش استاندارد برترین های دنیا مگنوس کارلسن قهرمان حال حاضر دنیا با 2882 واحد ریتینگ در صدر برترین شطرنجبازان دنیا در بخش استاندارد واقع شده است. فابیانو کاروانا آمریکایی با 2818 واحد ریتینگ و دینگ لیرن چینی با 2805 واحد ریتینگ در رده رده های دوم و سوم برترین شطرنجبازان جای گرفتند.

در بخش استاندارد برترین شطرنجبازان بانوی دنیا نیز هو یفان با 2659 واحد همچنان صدرنشین است. جو ونجونبا 2600 واحد ریتینگ در رده دوم واقع شده است و الکساندرا گریاچکینا با 2564 واحد در رده سوم ایستاد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "صعود 17 پله ای فیروزجا در رده بندی جهانی، سقوط 4 پله ای خادم الشریعه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود 17 پله ای فیروزجا در رده بندی جهانی، سقوط 4 پله ای خادم الشریعه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید