سرخابی ها از اتفاقات آسیب دیدند، عملکرد آبی پوشان فوق العاده بود

به گزارش وبلاگ ساعتچی، امیرحسین صادقی پس از پیروزی 4 بر یک استقلال برابر شاهین بوشهر گفت: از بردی که استقلال بدست آورد بسیار خوشحالم. این تیم راضی کننده بازی کرد و توانست بدون سرمربی هم به یک پیروزی خوب دست پیدا کند و در صدر جدول باقی بماند.

سرخابی ها از اتفاقات آسیب دیدند، عملکرد آبی پوشان فوق العاده بود

مدافع پیشین استقلال در مورد اتفاقاتی که این روزها برای استقلال افتاده است، گفت: هم استقلال و هم پرسپولیس در سالهای گذشته از این شرایط آسیب دیده اند. تا زمانی که این دو تیم خصوصی نشوند همین شرایط وجود خواهد داشت و این مسائل ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا خصوصی سازی این دو تیم انجام خواهد شد یا خیر گفت: بعید می دانم این اتفاق بیافتد. سالها ست که قرار است خصوصی سازی گردد اما مطمئن باشید که این چنین نخواهد شد.

مدافع پیشین استقلال در مورد خداحافظی استراماچونی هم گفت: با صحبت هایی که من شنیدم قرار است که وی دوباره به استقلال بازگردد. گفته می گردد روز دوشنبه پول به حساب او واریز خواهد شد و سرمربی استقلال به تهران آمده و راهنمایی آبی پوشان را برعهده خواهد گرفت.

صادقی اضافه نمود: از طرفداران ممنون هستم. آنها در این شرایط سخت تیم را تنها نگذاشته و همواره کنار استقلال بوده اند.

وی در پاسخ به این پرسش که کدامیک از گزینه های مدیرعاملی می توانند در استقلال پیروز باشند گفت: من در جایگاهی نیستم که در این مورد صحبت کنم. شرایط استقلال سخت است و هر کسی که به عنوان مدیرعامل انتخاب می گردد باید عملکرد پیروزی داشته باشد و به طور حتم می دانم روزهای سختی را سپری خواهد نمود.

صادقی در سرانجام اعلام کرد: امیدوارم با تغییرات اساسی که صورت می گیرد آرامش به اردوی استقلال باز گذشته و این تیم بتواند فرایند بردهایش را ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سرخابی ها از اتفاقات آسیب دیدند، عملکرد آبی پوشان فوق العاده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرخابی ها از اتفاقات آسیب دیدند، عملکرد آبی پوشان فوق العاده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید