زهره کودایی کارمند بیمارستان چشم پزشکی شد

به گزارش وبلاگ ساعتچی، تهران (پانا) - دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان ایران به استخدام بیمارستان چشم پزشکی نگاه درآمد.

زهره کودایی کارمند بیمارستان چشم پزشکی شد

به گزارش فدراسیون فوتبال، پیرو مذاکره سید ابوالقاسم موسوی، رییس بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی نگاه و شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال، زهره کودایی دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان به استخدام بیمارستان نگاه در آمد و از این پس جزو کارمندان روابط عمومی بیمارستان نگاه خواهد بود.

زهره کودایی سنگربان تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان متولد سال 1368 در استان خوزستان است که با گرفتن دو پنالتی در بازی مقابل اردن در مرحله مقدماتی جام ملت ها نقش بسیار مهمی در صعود تاریخی کشورمان برای نخستین بار به جام ملت ها ایفا کرد و در اولین بازی این دور از رقابت ها مقابل هند میزبان نیز با یک واکنش فوق العاده مانع از گل زنی حریف و در نهایت باعث کسب یک امتیاز مهم برای تیم ملی بانوان شد.

مرکز جراحی انکساری نگاه در سال 1378 راه اندازی شد. حضور چشم پزشکان سرشناس در مجموعه نگاه باعث شد تا خیلی زود این مجموعه جای خود را در حیطه چشم پزشکی کشور باز کرده و به سرعت راستا ترقی و پیشرفت را طی کند و تنها پس از 3سال مرکز جراحی نگاه نیز راه اندازی شد و با انجام پیشرفته ترین عمل های چشمی و بهره برداری از فن آوری روز جهان به یکی از ارکان بنام چشم پزشکی کشور تبدیل شد. در نهایت بیمارستان چشم پزشکی نگاه در سال 1390 تاسیس شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "زهره کودایی کارمند بیمارستان چشم پزشکی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زهره کودایی کارمند بیمارستان چشم پزشکی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید