رامبد جوان: از یک جایی به بعد نمی توان سانسور ها را تحمل کرد

به گزارش وبلاگ ساعتچی، رامبد جوان گفت: وقتی پروژه ای با سانسورها و ممیزی ها روبه رو می گردد، نمی دانیم چطور می توانیم از پس اینها بربیاییم.

رامبد جوان: از یک جایی به بعد نمی توان سانسور ها را تحمل کرد

به گزارش اعتماد، بخشی از این مصاحبه را در ادامه بخوانید:

آقای جوان! در هشت سالگی این برنامه هستیم، فکر می کنید این برنامه تا چند فصل دیگر ادامه پیدا می نماید؟

خندوانه می تواند تا ابد ادامه پیدا کند و این ربطی به من ندارد. خندوانه پروژه ای است که من به عنوان کارگردان و طراح کلی و میزبان با آن همکاری می کنم و می تواند تا ابد ادامه پیدا کند، چون کمدی تا ابد وجود دارد و تا ابد مردم احتیاج به شادی دارند و همواره می توان فضای شاد و مفرح را برای مردم نگه داشت. یک روزی هم من می توانم کنار بروم و آدم های دیگری بیایند و کار نمایند؛ مثل همه پروژه ها. ولی اینکه تا چه زمانی می توانیم ادامه دهیم واقعا نمی دانم. من دلم می خواهد ادامه پیدا کند و بسیار هم قابلیت های زیادی دارد. اما شرایط تلویزیون هم شرایط متغیری است.

از چه نظر؟

جدیدا شرایط خیلی تغییر نموده و نگاه سخت گیرانه تری نسبت به گذشته به کمدی، موسیقی و موضوعاتی که در برنامه مطرح می گردد ایجاد شده.

از یک جایی به بعد نمی توان تحمل کرد.

تحمل یک بخش از ماجراست؛ از لحاظ فنی و منطقی وقتی پروژه ای با سانسورها و ممیزی ها و اعمال سلیقه هایی که به خودمان مربوط نیست روبه رو می گردد، نمی دانیم چطور می توانیم از پس اینها بربیاییم و تا کجا می گردد ادامه داد؟ این اعمال سلیقه ها، بالاخره برنامه را به شیر بی یال و دم تبدیل می نماید و ما هم به جایی می رسیم که می گوییم دیگر این برنامه به درد نمی خورد. اگر به این روزها برسیم، قطعا نساختن خندوانه تصمیم بهتری است.

منبع: فرارو

به "رامبد جوان: از یک جایی به بعد نمی توان سانسور ها را تحمل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رامبد جوان: از یک جایی به بعد نمی توان سانسور ها را تحمل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید