دل پر مهاجری از مدیریت شهرخودرو و مسوولان استانی

به گزارش وبلاگ ساعتچی، سرمربی پدیده از شرایط مدیریتی تیمش راضی نیست.

دل پر مهاجری از مدیریت شهرخودرو و مسوولان استانی

به گزارش وبلاگ ساعتچی، رضا مهاجری، سرمربی پدیده سه شنبه شب پس از تساوی بدون گل این تیم برابر آلومینیوم اراک در مشهد اظهار کرد: حرفی نمی توانم بزنم. شرایط خوبی ندارم. شروع آن چیزی که توقع داشتیم نبود. بازیکنانی که امروز بازی کردند، باید به غیرت و تعصب شان آفرین گفت که بدون گلر ذخیره و 3 بازیکن در پست های غیر تخصصی بازی کردند. مجبور شدیم از جعفری در پست وینگر استفاده کنیم.

او ادامه داد: فردا جلسه ای با حمیداوی دارم تا معین تکلیف کنیم زیرا شرایط سختی داریم . من قبل از فصل از نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان پیشنهاد داشتم. باید صحبت کنیم و مسائل را حل کنیم. خیلی ها به جای این که کدخدامنشی کنند، آتش بیار معرکه شدند. وقتی این اتفاقات افتاده و تیم برگشته، باید کمک کنیم. ما در حال خودزنی در فوتبال خراسان هستیم. ما 3 روز پیش فهمیدیم که پنجره بسته است. فرصت کردیم که یک جلسه تمرین کنیم.

او درباره بازی گفت: اگر تجربه بیش تری داشتیم، می توانستیم به گل برسیم. امیرحسین کریمی و فلاحیان مصدومیت بالای 70 درصد داشتند و 90 دقیقه بازی کردند. من سرباز فوتبال خراسانم و همه باید کمک کنند. این خودرنی ها را کم کنیم زیرا اعتبار فوتبال خراسان این نیست. این مساوی چیزی از ارزش های ما کم نمی کند اما لیاقت ما این نیست که در خانه با تیم های هم تراز خودمان مساوی کنیم . ما نباید تیم های قدرتمند را کنار بکشیم. تیم ما برای مردم این شهر است. باید جمع شویم تکلیف را معین کنیم. خیلی راحت می توانیم انتقاد کنیم اما با دیدگاهی باید نقد کنیم که شرایط را بدانیم.

مهاجری اضافه کرد: باید مسائل را حل کنیم. وقتی لیست تیم را به من دادند، من گفتم تیم خوبی است اما مگر می شود بازیکنان ناگهان خودش را سرباز کند؟ این ضعف قوانین فدراسیون فوتبال ما است. مگر شهرخودرو چقدر ظرفیت دارد؟ بازیکنی مثل صادقی یک ماه است که دور زمین می دود. چرا با او قرارداد نمی بندند؟ تیمی که من بستم، سقف قراردادش یک میلیارد است. شما نمی توانی از نام ربیع خواه، کمدانی و یا مجتبی بیژن بگذرید اما من با این ها قرارداد زیر یک میلیارد بستم. ساختار باشگاه ما ایراد دارد و باید آن را درست کنیم. اشکال و ایراد گرفتن راحت است. نگذاریم این تیم هم به سرنوشت ابومسلم و سیاه جامگان و پیام دچار شود. اگر این تیم هم به دسته یک برود، فاتحه فوتبال خراسان خوانده است. یک سری چیزها ایراد از باشگاه است اما یک سری کارها هم باید استان کمک کند. یک جلسه تمرین در زمین آستان قدس، 150 میلیون است و این هم فشار روی ما است. من نمی خواهم به تیم های دیگر توهین کنم. سیرجان و رفسنجان نسبت به مشهد، چقدر جمعیت و وسعت دارند؟ این حرف من خیلی زیاد است. من 4 سال نبودم اما دیدگاه های این شهر، همان دیدگاه ها است و پیشرفتی صورت نگرفته است. ما تصمیم گیرنده در مدیریت نیستیم. من 3 سال در پدیده این را لمس کردم.

سرمربی پدیده درباره مسائل این تیم گفت: من مسائل را درک می کنم. باید بشینیم و صحبت کنیم. یا حل می شود و یا نمی شود. به بازیکنان تازه هنوز ریالی پرداخت نکردیم اما بازیکنان قدیم را در طول تمرین، در حد 80 درصد به آن ها پرداخت شد. چرا باید پنجره ما بسته شود؟ حمیداوی تیم را گرفته و در هر صورت مسائل باید حل شود. من 10 بازیکن تحویل فوتبال این شهر دادم و الان در بهترین تیم های کشور هستند. ما در جایگاهی نیستیم که درباره مالکیت تصمیم بگیریم. من بین ماندن و رفتن انتخاب کردم. هادی عقیلی، بچه خودم و 7 بازیکن به خاطر من آمدند اینجا و جاهایی که بهتر به آن ها پیشنهاد شده نرفتند. اگر بدانم با رفتن من همه چیز درست می شود، می روم. در بخش خصوصی کار سخت است. من در هر 3 بخش خصوصی کار کردم و شرایط سخت است. تیم کهکشانی فصل اول زنوزی چه بلایی سرش آمده است؟ تیم های خصوصی توان رقابت با تیم های دولتی را ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دل پر مهاجری از مدیریت شهرخودرو و مسوولان استانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دل پر مهاجری از مدیریت شهرخودرو و مسوولان استانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید