خبیری:از اظهارات کارشناسان فوتسال متعجبم، سال فوتسالی خوبی نداشتیم

به گزارش وبلاگ ساعتچی، محسن خبیری در تبادل نظر با خبرنگاران، با اشاره به شکست تیم فوتسال مس سونگون مقابل ناگویا ژاپن در فینال جام باشگاه های آسیا و انتقاد برخی از کارشناسان گفت: اینکه فوتسال در همه جای جهان اولویت دوم بعد از فوتبال است یک واقعیت است و نمی توانیم آن را کتمان کنیم. این افتخار را دارم که بیش از یک دهه در فوتسال ایران فعالیت می کنم و مثل خیلی ها مسائل رو و پشت پرده را می دانم ولی بحثم این است که کارشناسی خارج از گود را عوام هم می توانند انجام بدهند.

خبیری:از اظهارات کارشناسان فوتسال متعجبم، سال فوتسالی خوبی نداشتیم

وی اضافه نمود: از برخی از دوستان و اساتید به خاطر نوع کارشناسی و نقدهایشان متعجبم؛ انگار که آنها اصلا مربی نبوده اند و در شرایط مشابه قرار نداشته اند. اینکه غیر منصفانه همکاران خودمان را نقد و کارشناسی کنیم زیبنده ما نیست.

سرمربی سابق تیم فوتسال شاهین کرمانشاه تاکید نمود: از فوتسالمان همواره توقع قهرمانی در سطح آسیا داریم که توقعی به جا است ولی باید ببینیم برای رسیدن به اهدافمان چه کار نموده ایم و بر اساس تلاشمان توقع داشته باشیم.

خبیری ادامه داد: البته باید یادآور شوم سال جاری، سال فوتسالی خوبی در سطح بین المللی ما نبوده است. تیم زیر 20 سال ما در آسیا سوم شد و مس هم به عنوان نایب قهرمانی رسید. این افت و نوسان را در تمام کشورها داریم. حتی تیم ملی فوتبال اسپانیا در یک جام جهانی در مرحله مقدماتی حذف شد و این مسائل طبیعی است.

وی توضیح داد: این یک زنگ خطر است برای متوجه شدن نقاط ضعف تا برای آینده تدبیر کنیم. قطعا مدیران ما مدیران خوبی هستند که زنگ خطر را شنیده اند و برایش فکر و تدبیر می نمایند ولی بی انصافی است که از بیرون گود همه را بکوبیم و دنبال مقصر باشیم. در قهرمانی ها همه ذی نفع هستند و در ناکامی هم همه مقصر. نمی گردد یک شخص خاص را در این مواقع بکوبیم.

خبیری یادآور شد: سئوالم این است که مگر می گردد یک مدیر یا سرمربی برای شکست و ناکامی مسئولیت قبول کند یا تیمش را به میدان بفرستد؟ این حقیقت را باید بدانیم و بپذیریم که اگر کنار هم باشیم بهترین اتفاقات رخ خواهد داد.

سرمربی مستعفی تیم فوتسال شاهین در مورد وضعیتش با این تیم هم گفت: به عنوان یک مربی حرفه ای به صورت مکتوب، تلفنی و حتی ارسال پیامک استعفایم را خدمت مدیرعامل شاهین فرستادم. منتظر هستم مدیر باشگاه برای شنیدن دلایل استعفایم با من جلسه ای بگذارد که هنوز این اتفاق رخ نداده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خبیری:از اظهارات کارشناسان فوتسال متعجبم، سال فوتسالی خوبی نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبیری:از اظهارات کارشناسان فوتسال متعجبم، سال فوتسالی خوبی نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید