خبرنگاران تصادفات درون شهری اصفهان 8 درصد کاهش داشت

به گزارش وبلاگ ساعتچی، اصفهان- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در 6 ماه سال جاری کاهش 6 درصدی فوتی ها را در ترافیک شهری و کاهش هشت درصدی تصادفات درون شهری این استان داشتیم.

خبرنگاران تصادفات درون شهری اصفهان 8 درصد کاهش داشت

حجت الله غلامی روز سه شنبه در هفتمین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک استان در سالن جلسات استانداری افزود: میزان فوتی ها 28 درصد در صحنه و 72 درصد در انتقال به مراکز درمانی افزایش داشت و مقرر شد گزارش کامل از این شرایط توسط دانشگاه علوم پزشکی در جلسه آینده مطرح شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به طرح راستا دوچرخه سواری شرح داد: کل طرح راستا دوچرخه سواری 650 کیلومتر است که مصوب شد تا پایان سال 150 کیلومتر از طرح اجرایی و ایمن سازی شود تا راستا دوچرخه ها در شهر اصفهان فعال شود.

وی با بیان اینکه سفرهای داخل و خارج حریم شهر کاشان مورد بررسی قرار گرفت، اظهارکرد: بحث سایت احمدی روشن مطابق با دستورالعمل ها حل کردیم همچنین بحث درون حریم که سایپا قرار داشت با وجود اتوبوس های ایمن مسائل را برطرف کردیم.

غلامی گفت: مقرر شد در خصوص سفرهای بین شهری با اتوبوس های شهری نوع اتوبوس ها از وزارت کشور استعلام شود در صورت تایید کیفیت اتوبوس ها سفرهای بین شهری انجام شود.

به گفته پلیس راهور، علت تصادفات عدم توجه به جلو و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه شناخته شد که عدم توجه به جلو 35 درصد و ناتوانی در کنترل وسیله 25 درصد اعلام شده است.

کلانشهر اصفهان حدود 2 میلیون نفر جمعیت دارد و بطور میانگین روزانه 900 هزار دستگاه خودرو در آن تردد می کند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تصادفات درون شهری اصفهان 8 درصد کاهش داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تصادفات درون شهری اصفهان 8 درصد کاهش داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید